Döntött a kormány! Ekkor utalják a plusz juttatást a nyugdíjasoknak!

Jó hír a magyar nyugdíjasok számára: ekkor érkezik az extra juttatás!
A magyar nyugdíjasok idén számíthatnak egy jelentős pénzügyi korrekcióra, amelynek célja az infláció hatásainak ellensúlyozása. A kormány hivatalosan is elismerte, hogy a 2025-re vonatkozó inflációs előrejelzések magasabb értékeket mutatnak a korábbi várakozásokhoz képest, ezért a jogszabályoknak megfelelően nyugdíjkorrekciót hajtanak végre. Ez a lépés több millió idős ember számára jelenthet anyagi könnyítést, hiszen a megélhetési költségek növekedése komoly kihívást jelenthet számukra.
Ennyi pénz érkezik a nyugdíjasok számlájára:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az EV6 GT egy gyors autó, bármely mérőszámot is alkalmazzunk rá. Álló rajtból való gyorsulás tekintetében lényegesen gyorsabb, mint bármely hasonló árkategóriájú elektromos jármű, amit eddig teszteltünk (beleértve a Porsche Taycan RWD Performance Pack Plus-t és a i4 M50-et). Ha a hasonló árú belső égésű motorral rendelkező autókhoz hasonlítjuk, a 3,6 másodperces 0-60 mph és az 8,0 másodperces 0-100 mph időeredmények, amiket felállított, valóban figyelemre méltóak (M2 manuális: 4,5 sec, 9,7 sec).
Amikor először igazán megnyomod, hogy kipróbáld a teljesítményt, nem fogsz meglepődni. Bár a Kia GT vezetési módja valóban élesíti az autó gázreakcióját, nem hozza azt a szintű hiperérzékenységet, amit egyesek elvárnának. És nem hozza el azt a fajta indítási vezérlés-élményt sem, amit a belső égésű autók adhatnak: a pörgetett motorokat, vagy a túlforgó kereket, amely éppen annyira megpörög, hogy tökéletesen indulhasson el. Mint más összkerékhajtású elektromos járművek, az EV6 GT egyszerűen csak halad – kétségtelenül azért, mert az elektromos motoroknál, ahol a nyomatékos motorok működnek, sokkal gyorsabb, ha nem törjük meg a tapadást, hogy aztán újra próbáljuk helyreállítani, hanem egyből folytatjuk.
Az autó valóban szuperautó sebességét érzékelteti 60 mph-ig, és aztán, bár még mindig rendkívül erős, inkább sportautó-sebességűvé válik 100 mph-ra. Azonban az 11,8 másodperces álló negyed mérföldes idő, amit produkált, még mindig elég gyors ahhoz, hogy legyőzze a 2012-es Mercedes SLS AMG-t, és mindössze egy tizeddel marad el a 2017-es Nissan GT-R-től.
De mi mástól izgalmas még? A Kia azt mondja, hogy a GT esetében egy textúráltabb, érintettebb teljesítménykarakterre törekedett, mint a többi EV6-nál, de úgy tűnik, nem innovált olyan erősen. A Kia kap egy kis dicséretet azért, hogy teljes regenerációs vezérlést ad a vezetőnek, pádos vezérléssel, és egy elég erős fékrendszert, amely hatékonyan irányítja az autó súlyát, és bizalmat ad a gyorsabb kanyarodásban akkor is, amikor a regeneratív fékezést lecsökkentik.
De a sebességen kívül az EV6 GT néha kissé intuíción kívüli érzést kelthet, ha nem állítjuk be tökéletesen. Valahogy egy ilyen gyors elektromos autó furcsa érzés lehet, ha nincs aktív akkumulátor-energia regeneráció a hátsó gázpedál lenyomásánál – mintha egy nagy kompressziójú teljesítménymotor lenne, amiben nincs magas fordulatszámú motorfék.
Leave a Comment