Dráma az idősek otthonába!

A hozzátartozók szerint legalább tizennyolc órán keresztül várt segítségre Mária, aki 85 éves volt, és akit a fia, Imre csupán átmenetileg helyezett el egy idősek otthonában. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Akárcsak az Eletre, az Emeya is egyértelműen nem a régi, hagyományos Lotus – sem megjelenésében, sem a fejlesztés folyamatában.
Három változat lesz elérhető: az alap Emeya, az S és az R. Az R 905 lóerővel, a Ferrari 296 GTB-t megverő 2,8 másodperces 0-100 km/h idővel és 137 000 font körüli árával bizonyára fel fogja kelteni a figyelmet, de az S fogja hozni a legnagyobb eladásokat.
Az S sem lassú, viszont. 603 lóerővel 4,2 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. 100 és 150 mph között pedig ugyanolyan döbbenetesen gyors, mint egy RS6 Avant, amit egy spontán autobahnos tesztvezetés során tapasztaltunk a bemutató eseményen. Ez egy kis Carlton pillanat – talán egy kicsit keserédes, és meglepetés az Audi vezetője számára.
A Lotus mérnökei szerint az Emeya képes fenntartani a legnagyobb sebességét 100%-os akkumulátortöltöttségtől egészen a 10%-ig. Ez egy kicsit lényegtelen dicsekvés, de ha figyelembe vesszük, hogy az EV-k teljesítménye jellemzően elkezd csökkenni 10-15 perc után maximális terhelés mellett, akkor ez kiemeli a Geely által készített hajtáslánc tartósságát.
Minden Emeya új, két rétegű, 102 kWh kapacitású nikkel-mangán-kobalt akkumulátor csomagot használ, amely az alapmodellben és az (mechanikailag azonos) S-ben állítólag 379 mérföldes hatótávolságot biztosít, míg az R 270 mérföldet kínál. Az akkumulátor ugyanazon Geely EPA platformon helyezkedik el, mint az Eletre. Azonban mivel a hűtőelemek itt az akkumulátor közepén lévő csatornában vannak elhelyezve, annak magassága hasznosan 20 mm-rel alacsonyabb.
Leave a Comment