Dráma: összeomlott a szervezete Keleti Andreának!

Napra pontosan egy hete szállították kórházba, és bár állapota lassan javul, még mindig távol van a teljes felépüléstől. „Nagyon lassú a javulás, de már látni egy pislákoló fényt az alagút végén” – árulta el. A legmegrázóbb pillanat a múlt hétvégén érte: szerettei annyira megijedtek az állapotától, hogy azonnal mentőt hívtak. A fizikailag és mentálisan is erős Keleti Andrea most először érezte úgy, hogy a teste feladta a küzdelmet. „Sportos vagyok, erős, és soha nem hátrálok meg – de most legyőztek.”

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez a nyolcadik generációs Hilux először 2016-ban jelent meg, így még ebben a formájában is kissé korosnak számít. A 2020-as modellfrissítés egy stílusbeli megújulást, némi felszereltségbővítést és a 2,8 literes négyhengeres turbódízel motor bevezetését hozta el, amely a gyengébb 2,4 literes változat mellett kapott helyet a kínálatban.

A nagyobb motor hajtja a Hilux GR Sport változatot. Ez 201 lóerőt és 500 Nm nyomatékot produkál, így nyilvánvalóan nem annak a vásárlónak szól, aki inkább egy V8-as, amerikai piacra szánt, importált pickupot választana. Mégis elég erős ahhoz, hogy a GR Sport verzió körülbelül két másodperccel gyorsabban gyorsuljon 0-ról 100 km/h-ra, mint a 2,4 literes társai, és papíron valamivel gyorsabb legyen, mint a Ford előző generációs Ranger Raptor dízelváltozata. Ennek ellenére nem sok gyorsulási versenyt fog megnyerni, hiszen a jármű 2125 kg-ot nyom, és ezzel kevesebb mint 100 lóerő jut egy tonnára.

Utólagos utalásként a ’80-as évek Hilux modelljére, amelybe a Vissza a jövőbe Marty McFly-ja is beleszeretett, a GR Sport fekete keretes hűtőrácsa elveszítette a Toyota logót, helyette karbonbetéteket és nagybetűkkel kiírt „TOYOTA” feliratot kapott.
Ebben a felszereltségben az egyetlen elérhető sebességváltó a Hilux hatfokozatú, nyomatékváltós automatikája, amely egy kapcsolható négykerékhajtású rendszerhez csatlakozik, alacsony áttételű terepfokozattal és zárható hátsó differenciálművel.

A Hilux alváza – csakúgy, mint a motorja – azt mutatja, hogy az autó elsősorban munkagépnek készült, nem pedig kifejezetten szórakozásra. A hagyományos létravázas kialakítás megmaradt, csakúgy, mint a merev hátsó tengely és a laprugós hátsó felfüggesztés. Ez a kombináció lehetővé teszi a tengelyek megfelelő mozgását nehezebb terepen, valamint a jármű egytonnás teherbírását. Ugyanakkor ez rögtön kizárja annak lehetőségét, hogy a Hilux elérje a Ford Ranger Raptor által kínált, teljesen újratervezett, dinamikusan kifinomult futómű szintjét, akár terepen, akár országúton.

Leave a Comment