Dráma: összeomlott a szervezete Keleti Andreának!

Instagram-oldalán egy korábbi fotót osztott meg, amelyen mosolyog – ezt a reményt tükrözi. „A kép nem most készült, a telefonom dobta fel – de ma végre volt erőm egyáltalán rápillantani. Szeretném, ha jövő héten már újra így tudnék mosolyogni” – írta megható sorokkal. Ha semmi nem jön közbe, a következő héten hazaengedik. A megpróbáltatások ellenére kitart az optimizmusa, és úgy tűnik, Keleti Andrea ismét feláll – de ez a küzdelem talán a legnagyobb volt az életében.

VIA BLIKK

Ez is érdekelhet:

Számos autógyártó feladta már Európa könnyű platós teherautó-piacát, miután kudarcba fulladt kísérleteik nem hozták a várt eredményeket. Két igazi piacvezető azonban – nevezetesen a Ford és a Toyota – továbbra is kemény harcot vív azért, hogy ki legyen a legerősebb szereplő az európai pick-up szalonokban, és ez a versengés egyre érdekesebb fejleményeket hoz.

A Ford Ranger második generációja már gyártásban van, és kemény kihívást jelent majd e heti tesztalanyunknak. A Kék Ovál modelljének azonban még évek kellenek ahhoz, hogy elérje a nyolcadik generációját vagy hat évtizedes értékesítési múltját, amellyel a Toyota Hilux már büszkélkedhet.

A Hilux továbbra is a klasszikus pick-up mechanikai felépítést követi: alvázas konstrukció, valamint laprugós, merev hátsó tengely az optimális teherbírás érdekében.
Az elmúlt fél évtizedben a Ford Ranger (2015–2022) és a Hilux vívták a csatát Európa legnagyobb darabszámban értékesített pick-up modelljének címéért – akárcsak Ausztráliában és más régiókban. A Ford már piacra dobta a frissen turbósított V6-os motorral szerelt Ranger Raptort, hogy felkeltse a figyelmet a platós szegmensben. Most pedig a Toyota válaszlépését nézzük meg: a Dakar-ralit idéző Toyota Hilux GR Sportot.

Ez a Hilux négyhengeres dízelmotorral készül, így inkább az első generációs Ranger Raptor dízelváltozatához áll közelebb, mintsem a második generációs V6-os modellhez. A Forddal ellentétben, amely a teherbírás egy részét prémium futóműre cserélte, a Toyota megtartotta a laprugós hátsó tengelyt, az egytonnás raktérkapacitást és a jármű eredeti, munkagépként betöltött szerepét.

Leave a Comment