Drámai baleset a Farm VIP-ben! Leállt a műsor!

A Farm VIP sárga csapatának mostanában nem alakulnak jól a dolgai. Már két egymást követő termelési versenyt elveszítettek. A feszültségek is egyre fokozódnak, mivel a csapattagok közötti nézeteltérések az utóbbi időben gyakoriak lettek. Ráadásul nem ez az első sérülés a csapaton belül – Fekete Pákó balesete után újabb váratlan esemény történt. MC Ducky már a verseny kezdetén rosszul lépett, aminek következtében a bokája kificamodott.
KIDERÜLT – NAGYOBB A BAJ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A front-wheel-drive Tucson hibrid kiemeli azt a tipikus inverz kapcsolatot, amely a súly és az hatékony, erőfeszítés nélküli vezethetőség között áll fenn.
Alapvetően ugyanazt az 1.6 literes hibrid hajtásláncot osztja meg a Kia Sorento összkerékhajtású verziójával, de mivel 400 kg-mal kevesebb tömeget kell cipelnie, sokkal meggyőzőbb lehet családi SUV-ként, amely nagyobb zöld hitelesítéssel rendelkezik.
A gyorsabb vezetés során végül úgy döntöttem, hogy nem használom a váltófüleket. Egyszerűen túl lassúak. Úgy tűnik, hogy ez egy olyan funkció, amely inkább azok számára van, akik vontatni szeretnének, de ez rendben van.
A teljesítmény pörgős, anélkül, hogy izgalmas lenne. A hatfokozatú automata váltó egy kicsit lassú a reakcióra, de az elektromos motor azonnal elérhető nyomatéka ennek ellenére meglehetősen erőfeszítés nélküli gyorsulást biztosít.
A Tucson viszonylag gyorsan elindul, de csúszós felületeken meglehetősen erőteljes hídugrásra hajlamos, ha túl agresszívan kezeled. Ha azonban egy kis önfegyelmet gyakorolsz, akkor tisztességes 0-60 mph időt érhetsz el: a Millbrook nedves, egy mérföldes egyenesén 7,6 másodpercet mértünk.
A fékek megfelelő megállítószilárdságot és pedálérzetet biztosítanak, a Tucson pedig 54,1 méterre van szüksége, hogy megálljon 70 mph-ról.
Vannak alkalmak, amikor a hibrid teljesen elektromos üzemmódban halad. A válaszadás alapvetően sima, és van kormányon található váltófül, ha szeretnéd irányítani, hogy milyen fokozatban legyen az autó (hosszabb felhúzás az „up” váltófüllel visszateszi a Drive módba).
Teljes automata módban időnként előfordul egy kis bizonytalanság, miközben a rendszer próbálja eldönteni, milyen típusú választ adjon.
A tapadás és a vonóerő jó, és van egy digitális kijelző, amely megmutatja, hol oszlik el az erő.
PHEV változatban a Tucson 252 lóerőt és 271 lb-ft nyomatékot ad le, de ez a teljesítménynövekedés is egy megnövekedett, 1924 kg-os önsúly révén valósul meg. A 0-62 mph gyorsulása 8,1 másodperc, ami tisztességes, de elmarad a Tiguan eHybrid 7,5 másodperces idejétől.
Leave a Comment