Drámai hír a nyugdíjakról!

Magyarországon idehaza jelenleg kötelező állami nyugdíjrendszer működik. Működési elvének lényege, hogy az éppen aktív dolgozók adó jellegű járulékaiból finanszírozzák az éppen nyugdíjas korú lakosság nyugdíját. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a karakteres motor valójában akkor nyújtott igazán élvezetes vezetési élményt, amikor elhagytuk a várost. A városi közlekedésben a váltó elég gyakran ingadozott a túl magas és a túl alacsony fordulatszámok között, ami miatt állandóan váltani kellett.
A Fiat 1.2-es FIRE motorja viszont a legsimábban pörögte ki magát, a legnagyobb fordulatszám-limittel (6300 rpm) rendelkezett, és semmilyen zümmögő vibrációval nem terhelte a vezetőt, amit a TwinAir motor produkált.
A 1.3 literes Multijet dízelmotor ezzel szemben meglehetősen rugalmas volt, az extra nyomatéknak köszönhetően pedig nemcsak városi rövid utakra, hanem meglepően jól alkalmazkodott az autópályás közlekedéshez is.
A Fiat nagy változtatásokat eszközölt a Panda felfüggesztésén is (elöl MacPherson-típusú rugóstagok, hátul csavarrugós keresztirányú gerenda), melyeknek köszönhetően 20%-kal csökkentették az alul kormányzottságot, 35%-kal csökkent a karosszéria dőlésének mértéke, és az elektromos szervokormány érzékenyebbé vált.
A Fiat Panda vezetésére először magasnak tűnhetett, de az új modell tágasabb lett az előzőnél. Még alacsony sebességnél is azonnal érezhető volt a zaj, vibráció és durvaság szintjének javulása. Különösen szembetűnő volt, hogy a Panda sokkal csendesebb lett a korábbi modelleknél durvább felületeken, és simábban haladt.
A belépő szintű Panda a 1.2-es FIRE motorral és a Pop felszereltséggel volt elérhető.
A Pop szintű modellek elektromos ablakemelőkkel, központi zárással, karosszériaszínű lökhárítókkal és négy légzsákkal rendelkeztek. Az ESP, tetősínek és fekete pasztell fényezés opcionálisan választható extraként voltak elérhetők.
Az Easy felszereltségű változatok távirányítós központi zárat, légkondicionálót, tetősíneket és egy fejlettebb hifi rendszert kínáltak. A Lounge modellek standard felszereltsége közé tartozott a fűthető elektromos tükrök, első ködlámpák, 15 colos alufelnik, valamint a karosszériaszínű tükrök és ajtókilincsek.
A gazdaságosság szempontjából a TwinAir motor volt az, ami a legnagyobb figyelmet kapta. Az elméleti adatok, mint a 67 mpg és 99 g/km, papíron nagyon vonzóak voltak.
A valóságban azonban ezek az értékek szinte lehetetlenek voltak elérni, és valószínűbb, hogy körülbelül 40-45 mpg-t sikerült elérni.
Ha a legjobb üzemanyag-hatékonyságra vágytál, akkor a dízelmotor volt a legjobb választás.
Leave a Comment