Détár Enikő mindig is erős, céltudatos személyiségnek számított, aki minden akadályt leküzdött, bármin is ment keresztül – így gondolnak rá a legtöbben. Azonban most döbbenetes hír érkezett a művésznőről!
ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Bár az 1,2 literes benzines motor 136 lóerőt és 230 Nm nyomatékot biztosít, az 1,7 tonnás tömeget még ez sem könnyíti meg, pedig a 21 lóerős és 51 Nm-es villanymotor is segít a helyzeten. Bizonyos esetekben úgy tűnhet, hogy a dinamizmus megfelelő, ha az erőátvitel harmonikusan működne, de a valóságban a motorok együttműködése inkább darabos. A villanymotor hatékony, míg a benzines motor mozgása kevésbé dinamikus, ami nem mindig adja meg a kívánt élményt. Egyenletes haladásnál viszont jól működik a rendszer, a fogyasztás is alacsony, 5,0-6,0 liter/100 km között marad.
Ha gyorsítani próbálunk, a benzines motor lassan reagál, míg sport módban ez kevésbé észrevehető, de a fogyasztás ugyanúgy nem csökken. A gyári 5,5 literes fogyasztás helyett hidegebb időben 6,6 litert mértünk, ami az 55 literes tankkal körülbelül 800 km-es hatótávot biztosít. A jármű magas építése miatt a futómű nem lehet túl puhány, így a komfort és a feszesség között egyensúlyoz, ami macskakövön előnyös, de szerpentinen hátrányos. Bár irányítható, akik a dinamikus vezetést preferálják, azok inkább ne válasszák a hibridet. Inkább azoknak ajánlott, akik kényelmesen és nyugodtan vezetnek, például idősebb sofőröknek.
Leave a Comment