Egész hajnalban ment a tömeg!

Hadházy Ákos demonstrálók ezúttal 24 órás akcióval álltak elő, amelyről Hadházy Ákos ellenzéki képviselő már a múlt héten előre tájékoztatott. A szervezők szerint hasonló megmozdulásokra hetente lehet majd számítani. MUTATJUK MI TÖRTÉNT HAJNALBAN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Maserati mindig is mestere volt az elegáns, ám visszafogott dizájnnak, és a Grancabrio sem kivétel. Persze, a dizájn szubjektív, de gyanítjuk, hogy nehéz lenne olyat találni, aki ne gondolná, hogy ez az autó egyszerűen gyönyörű.
Azonban nem kicsi autóról van szó. Valójában, 4,97 méteres hosszúságával és 2,93 méteres tengelytávjával bátran nevezhetjük úgy, ahogy van: egy nagy autó. És nem is könnyű, hiszen 2415 kg-ot nyom, ami 445 kg-mal több, mint a benzines V6-os Maserati Grancabrio Trofeo. Az 83 kWh (használható kapacitású) nikkel-mangán-kobalt akkumulátor, amely a padlólemezbe van integrálva, természetesen nagyban hozzájárul ehhez.
A vászon tető elektromosan vezérelhető, és körülbelül 16 másodperc alatt nyílik vagy záródik 31 mph (50 km/h) sebességig. Bosszantó módon a tető működtetéséhez érintőképernyőt kell használni, és végig kell tartani az ujjadat a képernyőn a mozgás teljes ideje alatt. Ez vezetés közben nem túl könnyű, és nem mindig nyilvánvaló, hogy a tető mechanizmusa biztonságosan rögzült-e teljesen nyitott vagy zárt állapotban.
A belső tér igazi fénypontja a kormánykerék: gyönyörűen vékony, nagy váltókarokkal, amelyek a fékregenerációs módok közötti váltásra szolgálnak. Jó tudni, hogy a Maserati még mindig tud olyan érintésre gyönyörű kormánykereket készíteni, ami valóban kényelmes.
Hátsó üléseken két rövidebb felnőtt elfér, de a tető felhúzott állapotában nagyon szűk a fejtér, és tető leengedésekor a hátsó üléseken erős szélzaj lesz, ami fárasztó lehet. Ugyanakkor azt elmondhatjuk, hogy kényelmesebb ott ülni, mint például egy Porsche 911 hátsó ülésén, és alkalmi kirándulásokra gyerekekkel vagy türelmes felnőttekkel teljesen megfelel. Az első ülésekben pedig a szélvédelem és az általános úton való finomhangolás is figyelemre méltó, még magasabb sebességeknél is.
A csomagtér nem túl nagy, 131 liter, vagy 172 liter, ha a tető le- vagy fel van hajtva. Elég néhány puha táskához, de ha néhány hétre az olasz tavakhoz utaznál, akkor a hátsó ülésen is szükséged lesz a csomagtérre.
Leave a Comment