Egy időre elérhetetlen lesz az OTP!

Fejlesztési munkálatok miatt egy ideig nem lesznek elérhetők az OTP szolgáltatásai. Ez alatt az időszak alatt sem az internetes, sem a mobilbank nem lesz használható. Emellett nem lehet majd fizetni sem OTP terminálokon, sem online felületeken, és az OTP logós kártyákkal sem lesz lehetőség tranzakciókra. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A motorháztető széleit megemelték, hogy könnyebben be lehessen helyezni az autót, és az első szélvédő is függőlegesebbé vált, mint korábban. Ez utóbbi nem a legjobb az aerodinamikai szempontból, de javítja a látóteret (és segít a retró megjelenésben is). Az oldalsó ablakvonal is 30 mm-rel alacsonyabb, mint korábban.

Hátul eltűnt a hátsó pótkereket tartó opció (a teljes méretű pótkereket alulra helyezték), és a hátsó ajtó pántjai a jobb oldalról a tetejére kerültek. Ha szűk helyen kell hozzáférni a csomagtérhez, lehetőség van csak az üvegajtót kinyitni, ami néhány elégedetlen Sorozat Touring vásárlónak örömet fog okozni.

A motor hatékonysága tovább javult azzal, hogy már nem kell hidraulikus szivattyút hajtania. A régi Land Cruiser az utolsó autók egyike volt, amelyek kizárólag hidraulikus szervokormányt használtak (még a McLarenek is elektro-hidraulikus szivattyút alkalmaznak).

Az elektromos szervokormány csupán egyike a Land Cruiser közúti viselkedésének javítására tett fejlesztéseknek. Ez volt az új modell egyik fő célja – természetesen anélkül, hogy veszélyeztetnék a terepképességeit és vontatási teljesítményét.

A létra váz továbbra is jelen van, és a torziós merevség 50%-kal nőtt, köszönhetően 84 további hegesztési pontnak és az újragyártásnak is. Összesen 11,9 méter struktúrális ragasztó került alkalmazásra.

A felfüggesztés számos részletfinomítása (amely továbbra is dupla keresztlengőkaros elöl és élő tengelyes hátul) és több zajcsökkentő anyag, valamint a jobb testtömítés további finomítást biztosít. Van még aktív zajcsökkentő rendszer is.

Természetesen számos terepképesség is szerepel a felszereltségben: rendelhető hátsó Torsen differenciálmű (a központi Torsen mellett), valamint egy elválasztható első anti-roll bar rendszer.

Leave a Comment