Együtt vannak összejöttek?

Kira most Árpa Attilára vetett szemet! A Farm VIP szab/dszá/ú szereplője akkor azt mondta, jelenleg szingli! Így most újabb kap/solatot keres! MUTATJUK HOL TART SZERELMÜK ÁRPA ATTILÁVAL!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Minden egymotoros EX40 252 lóerőt és 310 lb-ft nyomatékot produkál, és 0-100 km/h (0-62 mph) sebességre 7,3 másodperc alatt gyorsul.
A teljesítmény a hátsó kerekekre kerül, és a gyakorlatban ez bőven elég gyors egy ekkora és ilyen súlyú autó számára. Simán és erőfeszítés nélkül is.
A nagy akkumulátoros modellt is teszteltük a Performance Pack csomaggal, de csak jégen és hóban próbáltuk ki.
Még csúszós körülmények között (igaz, megfelelő tüskés abroncsokkal) is gyors. A 436 lóerővel és 494 lb-ft nyomatékkal közel 3,0 másodperccel csökkenti a modell 0-100 km/h gyorsulási idejét, így 4,8 másodperc alatt gyorsul – gyorsabb, mint néhány sportautó.
A gyorsulás erős, de egy kicsit mérsékelten érezhető, mivel viszonylag erősen meg kell nyomni a gázpedált a teljes nyomaték eléréséhez, még akkor is, ha teljes teljesítmény üzemmódban van.
A regeneratív fékezés minden változatban egyszerű. Van egy egypedálos beállítás és egy köztes automatikus mód, amely alacsony sebességnél és kereszteződésekhez közeledve lassít, de egyébként csak sodródik.
Kár, hogy nincs teljes manuális vezérlés a regeneratív fékezés felett, vagy bármilyen állítható mód.
Az autó fékpedál-járása (ha nincs kiválasztva egypedálos vezetés) stabil és kiszámítható, szinte zökkenőmentesen kombinálja a súrlódásos fékezést és a regeneratív lassítást.
Az akkumulátor töltése kényelmes, az EX40 akár 155 kW sebességgel is képes tölteni – sokkal többel, mint az Enyaq (125 kW) és ugyanannyival, mint a BMW iX3 (155 kW).
Leave a Comment