A tiltakozás folytatódhat a Volánbusz dolgozói részéről, mivel még mindig nem kaptak bérajánlatot. Ezt a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet (SZAKSZ) elnöke mondta keddi sajtótájékoztatóján.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A Nissan időszakos frissítéssel nem változott a motorkínálat, továbbra is a Daimler-Benz által fejlesztett 1,3 literes négyhengeres turbómotorok közül választhatunk, 48 voltos hibrid rendszerrel. Kétféle teljesítményváltozatban érhető el: 140 és 158 lóerős változatokkal, amelyekhez automata váltó és összkerékhajtás is választható. A csúcsot a 190 lóerős e-Power hibrid rendszer jelenti, amely ugyan elsőre izgalmasnak hangzik, de valójában nem kínál akkora erőt és dinamizmust, mint amire a név alapján számítani lehetne.
Leave a Comment