Elengedik a nyugdíjasok tartozásait! Ezt kell érte tenni!

Óriási felháborodást váltott ki egy döbbenetes eset: egy idős hölgy nyugdíjának egyharmadát kezdték el elvonni egy 27 évvel ezelőtti, kétes gázszámla miatt. Igen, jól olvastad: egy negyedszázados, bizonytalan tartozás miatt taszítanak embereket a kilátástalanságba.
Ennek vetnének most véget, de ezt kell érte tenni! Mutatjuk a FONTOS részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bárki, aki ismeri a modern Ferrarikat, felismeri ezt az autót a manettino menetválasztó kapcsolójával, amellyel a szokásos Wet, Sport, Race, CT off és ESC off beállítások között válthatunk. A kormányon, pontosan az ellenkező oldalon található egy érintésérzékeny panel, amelyen a hajtáslánc üzemmódjait választhatjuk. Az autó alapértelmezett hibrid módjában (és így a V8-as benzinmotor nem indul el, amikor megnyomod a start gombot, ami először meglepően furcsának tűnhet) indul. De ha szeretnéd, akkor átállíthatod tisztán elektromos eDrive módra, vagy átválthatsz Performance vagy Qualify módra.
Ha a Qualify módot választod, az autó minden erejét mozgósítja, és a legagresszívebb tapadás- és elindulás-vezérlési rendszereket alkalmazza. Ha előtte felmelegíted a gumikat, akkor ebben a módban, ha találsz egy megfelelő helyet, az SF90 fenomenálisan gyorsan képes gyorsulni.
Mielőtt ezt az autót teszteltem volna, a leggyorsabb autó, amely teljes Autocar teszten szerepelt – a 2011-es Bugatti Veyron Super Sport – 2,6 másodperc alatt érte el a 100 km/h-t, 5,0 másodperc alatt a 160 km/h-t, és a negyedmérföldet 10,1 másodperc alatt futotta. Ezek a számok évtizedekig megállták a helyüket, nem zavarta őket olyan autók, mint az Ariel Atom V8, McLaren P1 és a Porsche 918 Spyder. Az SF90 2,5 másodpercet, 4,8 másodpercet és 9,9 másodpercet ért el. A Veyron gyors volt, de nem tudott 20 mérföld/órás (32 km/h) sebességemelkedést semmilyen fokozatban, sem bármely sebességről, egy másodperc alatt elérni; az SF90 kétszer is megtette.
Ez egy olyan autó, amely páratlan teljesítménnyel rendelkezik, legalábbis a mi mérőeszközeink alapján. Hihetetlenül erősnek érzed magad benne, de inkább sima, mint vad. Egyes turbós szupersportautók gyorsulása olyan, mintha egy meredek sziklás falon gurulnál le; ez inkább egy vízszintes síkban való szabadeséshez hasonlít.
A tapadás óriási, de tökéletesen kezelve van; a nyomaték azonnali és megállíthatatlan, amíg el nem éred a háromjegyű sebességet. A váltások inkább hallhatók, mint érezhetők, és miután a tested megszokja a hosszanti g-erőket, észreveszed, hogy már 190 km/h-val haladsz. És valahol közben eszedbe jut, hogy vegyél egy mély levegőt.
Az úton az ilyen mértékű gyorsulás és a tiszta, intenzív és érzékeny nyomaték határozottan obszcénnak tűnhet – de nem ez az egyetlen, amit az SF90 tud. Ha a hibrid módban vezeted, az autó karaktere lágyul; többet használhatsz a gázpedál útjából anélkül, hogy antiszociálisnak éreznéd magad.
A motorok és a benzinmotor integrációja, valamint azok kombinálása a jobb lábad alatt valóban kifinomult. Az autó vezérlő rendszere okosan egyensúlyozza a súrlódó fékezést és a motor regenerációját, még alacsony sebességnél is, és sokkal jobban, mint sok más „teljesítményhibrid”. Az autó természetesnek és következetesnek érzi magát, függetlenül attól, hogy a V8-as motor pörög-e vagy sem.
És amikor a motor végleg leáll, és az SF90 tisztán elektromos eDrive módban fut, az autó körülbelül 25 kilométert képes megtenni vegyes úton, mielőtt az akkumulátor teljesen lemerül, és körülbelül 135 km/h-val haladhat, mielőtt a motor újraindul. Ez nem egy gyors vagy izgalmas vezetési élmény, így kissé eltávolodik a szokásos drámai karakterétől, de elég teljesítménnyel rendelkezik ahhoz, hogy a legtöbb mindennapi helyzetet kezelje, és jól navigálja az urbánus környezetet.
Röviden, ezt az autót számos környezetben használhatod. Ellentétben néhány világ leggyorsabb gyártott autójával, nem kell, hogy vadul érezd magad benne, vagy hogy illeszkedne a forgalomban vagy a városi utcákon – a való világban, ahogyan azt mondanád. És mégsem a SF90 karakterének sokoldalúsága az, ami igazán meglep; hanem az, ahogyan az elektromos hajtásláncokat felhasználva hihetetlen sebességet ér el, mindeközben megőrzi a szokásos V8-as drámai hangulatát és lelkét.
Leave a Comment