ELKÉPESZTŐ! Tóth Gabi ekkora gyerektartást kap Krausztól!

Tóth Gabi évek óta a bulvársajtó egyik meghatározó alakja, karizmatikus személyisége és jellegzetes énekhangja révén. Sokáig magabiztosan kezelte a médiafigyelmet, azonban a helyzet feszültebbé vált, amikor egy hivatalos közleményben bejelentette válását. A történet tovább bonyolódott, amikor kiderült, hogy az énekesnő már egy új kapcsolatban él.
HIHETETLEN ÖSSZEGRŐL SZÁMOLT BE A NAPOKBAN TÓTH GABI. EKKORA GYEREKTARTÁST KAP VOLT FÉRJÉTŐL!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A HS kínálat a 1,5 literes turbófeltöltős benzinmotorral kezdődik, amely 168 lóerőt és 203 lb-ft nyomatékot biztosít.
Nem olyan gyors, mint a PHEV, 9,4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, de ez a motor ennek ellenére jól reagál és csendes a városban.
A hatsebességes kézi váltó alapfelszereltség, bár mi egy MG hétfokozatú duplakuplungos automatikus váltóval felszerelt autót teszteltünk. Ez egy jól reagáló egység, és ha valami, akkor inkább az autó közepes tartományú teljesítménye érződik kissé erőltetettnek, amikor a motor különösen durva hangot ad ki. Amint azonban elérjük a sztrádatempót, amikor kevesebb terhelés éri a motort, a haladás nyugodtabbá válik.
A PHEV ezzel szemben lehetőséget ad viszonylag erőteljes, kizárólag elektromos vezetésre. 0-100 km/h-ra 6,8 másodperc alatt gyorsul, és nem tűnik úgy, hogy szüksége lenne a motorra ahhoz, hogy elég erőteljesen gyorsuljon a városban. Az autópályán és a gyorsabb A-úton a motor hozzájárulása rendszeresebbé és fontosabbá válik – de mindig csendesnek és „a háttérben” dolgozónak tűnik, ellentétben néhány hibrid rendszerrel, amelyek idegesítő „hörcsögkerék” vagy „rugószalag” típusú teljesítményátvitelekkel rendelkeznek.
A hosszú távú „távolságnövelt” üzemmódban a PHEV további teljesítménye üdvözítő, és megfelelőnek érződik ahhoz, hogy jól kezelje az autó súlyát (187 kg). Az elektromos és benzinmotor közötti váltás csendes és szinte teljesen zökkenőmentes: a motor alig ad ki zajt, így kényelmesebbé válik a vezetés. Megerősíthetjük, hogy bár a hivatalos elektromos hatótáv 75 mérföld kicsit optimista, valójában 55 és 65 mérföld között várható, attól függően, hogyan és hol vezetünk.
Leave a Comment