Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 10
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Élő adásban omlott össze Aurelio A Nagy Duett-ba!

    BY admin2025.05.05.

    Aurelio könnyekben tört ki: Nem úgy sikerült, ahogy szerette volna! Élő adásban omlott össze Aurelio! Partnere, Nótár Mary segített neki, de Aurelio csak nehezen tudta összeszedni magát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Nio EL6 vezetése során nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy az autó meglehetősen nehéznek érződik. Érezhető a súlya, különösen akkor, ha túl lelkesen fordulsz be egy kanyarba, mivel ilyenkor szélesíthet a kanyarodás, még ha az összkerékhajtás segít is abban, hogy az autó könnyen korrigálható legyen.

    Bár a leggyorsabb és legdinamikusabb beállításokkal is próbálkoztunk, nem igazán ösztönöz a sportos vezetésre. A kormányzás és a pedálok nem adnak elég visszajelzést ahhoz, hogy igazán élvezetes legyen az irányítás.

    Azonban a stabil és kiegyensúlyozott mód, ahogy az EL6 az úton halad, valószínűleg mindenki számára elegendően kielégítő lesz.

    A futómű kényelme nem rossz. A tesztautó 20 colos kerekeken volt, és az adaptív felfüggesztés gondoskodott róla, hogy a legrosszabb úthibákat kisimítsa. A városban előforduló pattogás érzékelhető, de nem zavaró, míg nagyobb sebességnél a felfüggesztés simábban reagált a kisebb ütődésekre.

    Bár nem volt sok időnk az adaptív vezetéstámogató rendszerek alapos tesztelésére, a sávkövető rendszer nem tűnt túl zavarónak. A félautomata adaptív tempomat is viszonylag simán reagált és természetes módon lassított, bár néha nem tűnt teljesen középen tartottnak az autó a sávban.

    A regeneratív fékezés mértéke három fokozatban (Nagyon alacsony, Alacsony, Normál) állítható, és egyik sem túl zavaró. A fékpedál megfelelő visszajelzést ad, így könnyen adagolható, még akkor is, amikor a rendszer a súrlódásos és a villanymotoros lassítást keveri.

    Az EL6 legfeljebb 1200 kg-ot vontathat, ami elég lehet egy kisebb utánfutóhoz vagy lakókocsihoz. Emellett külön vontatási és terepmódot is kapott. Azonban a Model Y 1600 kg-ot, az Q8 E-tron pedig 1800 kg-ot képes húzni – tehát ezen a téren nem a legerősebb a mezőnyben.

    Previous Post

    Ma jelentették be: Meghalt a népszerű TV SZTÁRSÉF!

    Next Post

    Visszatért Novák Katalin!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Figyelem! Nyugdíjasoknak hamarosan fontos levelet hoz a postás!

    J

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum