Előkerülhetett a Huszti ikrek búcsúlevele! EZT ÁLL BENNE!

Több mint két hónappal a tragikus eltűnésük után, véletlenül előkerült a Huszti ikrek, Eliza és Henrietta búcsúlevele. Az iratot egy skóciai park gondnoka fedezte fel, aki egy pad alatt talált egy átnedvesedett borítékot. A dokumentum tartalma sokak számára megrendítő és megválaszolhat olyan kérdéseket, amelyek eddig homályban maradtak.
ÍME A LEVÉL TARTALMA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda más módon fektetett be a motoros részlegbe, mint más gyártók. Az ilyen választék a családi SUV-k között manapság ritkaságnak számít, főleg, hogy nincs plug-in hibrid opció.
A légszűrt 2,0 literes Skyactiv-G motor egy kissé szokatlan választás, mivel elég keményen kell dolgoztatni ahhoz, hogy a CX-5 kellő sürgetéssel gyorsuljon.
A hagyományos SUV-kra jellemző korlátok az első hajtűkanyarban is megmutatkoznak, amikor a bal combunk felemelkedik, és a jobb könyökünk a kárpitba szorul.
Szerencsére a motor elég simán pörög, és az autó pontos irányítással, precíz súlypontokkal és éles kezelési válaszokkal jutalmazza az erőfeszítéseket.
Ha az SUV-kat nagy nyomatékkal és erőfeszítés nélküli vezetési élménnyel szeretnéd, valószínűleg nem ez lesz a megfelelő választás számodra.
A 173 lóerős 2,2 literes diesel Skyactiv-D jobban illik az autó karakteréhez, 310 lb-ft nyomatékot biztosít 2000 fordulaton, ami rugalmas és izmos teljesítményt eredményez.
Jó hangja is van (egy dízelhez képest), mély morgást adva a kabinba, ami sportos hatást kelt.
A csúcsmodell a 2,5 literes szívómotoros négyhengeres. Ez egy elég zajos darab, jól hallható a kabinban, miközben az automata váltó hat fokozatán keresztül halad.
Talán még néhány fokozat a felső végén segítene elnyújtani a dolgokat annyira, hogy csökkentse a zajt, de a CVT-t használó riválisokhoz képest az gyorsulási élmény sokkal kevésbé zavaró a fülnek.
Mind a 2,0 literes benzines, mind a 2,2 literes dízel motorok elérhetők Mazda hatfokozatú manuális váltóval. A rövid úton való, kissé érdes váltó és a robosztus kuplungpedál talán anachronisztikusnak tűnhet, de az olajos érzésű, nehéz alkatrészek természetesen pozitív jellemzők a számunkra.A hajtáslánc-opciók azok, amelyek igazán megkülönböztetik a CX-5-öt. A választékot egy 162 lóerős, természetesen szívó 2.0 literes benzinmotor nyitja, ezt követi egy 191 lóerős, 2.5 literes, szintén természetesen szívó benzinmotor, amely az összes tengelyre továbbítja a teljesítményt. Végül pedig van egy 173 lóerős turbódízel motor, ami első- vagy összkerékhajtással érhető el.
Leave a Comment