Ennyi volt, VÉGLEGES! Ma Eldőlt az óraátállítás sorsa!

Az uniós tagállamok nem tudtak megegyezni abban, hogy a téli vagy nyári időszámítást tartsák meg, ezért az Európai Bizottság visszavonta az óraátállítás eltörlésére tett javaslatát, Bár elméletileg elegendő lenne a minősített többség az ügy döntéséhez, a tanács eddig nem tudott konszenzusra jutni. A végső döntést közösen kell meghozni az Európai Parlamenttel, amely már 2019-ben támogatta az óraátállítás eltörlését, de ehhez a Tanács hozzájárulása is szükséges.
EZ LESZ AZ ÓRAÁTÁLLÍTÁSSAL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Van egy oka annak, hogy az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio belső terének hibái olyan jelentéktelennek tűnnek, és ez a vezetési élményhez kapcsolódik. A V6-os motor határozott, ha nem is haragos, alapjáratra pörög fel, olyan érzést keltve, mintha rengeteg levegőt mozgathatna durva módon.
Nem egy AMG V8, de az AMG legújabb kínálata sem az. Tehát még egy győzelem e régi veterán számára.
A kézikönyv figyelmeztet arra, hogy „instabilitásra” kell számítani, ha a Race módot választjuk, de valójában ez a kiválasztókar működésére vonatkozik, nem pedig az autó kezelhetőségére.
Ha a DNA vezetési mód választót D-re (dinamikus) tekerjük, akkor fokozza a kipufogó morgást, élesíti a gázpedál válaszát, és befolyásolja, hogy melyik sebességfokozatot választja a váltó.
Részleges gázpedál lenyomásakor azonban időnként előfordul egy kis habozás: néha többet ad, mint amit kérünk, néha kevesebbet, de ez nagyon enyhe, és csak éppen eléggé ahhoz, hogy felkeltse a figyelmünket.
A nyolcfokozatú automata váltó mozgásai szépen illeszkednek, bár minden más, mint egy enyhe tempójú túra esetén, azt tapasztaltuk, hogy szívesebben irányítjuk mi magunk a kormány mögötti váltófülekkel.
Ha ezt megtesszük, az Alfa igazán gyorsul. A 2017-es tesztünk során, tökéletes körülmények között és új gumikon, kevesebb mint négy másodperc alatt érte el a 60 mph-t álló helyzetből. Kétirányú átlagban, két személlyel és teljes tankkal, még mindig nem volt probléma a 4,5 másodperces idővel, amit a kezünkben mértünk. Valószínűtlen, hogy a 2024 elején hozzáadott extra 10 lóerő nagy különbséget fog okozni.
A turbó késlekedés elhanyagolhatóvá válik, amint 3000 rpm körüli fordulaton pörög a motor, és a V6 egészen színes 7300 rpm-ig pörög, olyan hangot adva, ami simább, mint a V8-aké és szórakoztatóbb, mint a BMW sorhatosának.
A váltója is sokkal simábban működik, mint a legtöbb alternatívájé. A Giulia könnyedén vált a fokozatok között, mint egy szoros forgónyomatékváltós automata, és érvelhető, hogy ez jobbá teszi.
A fékek is jól működnek, még a kopott P Zero Corsák és esős körülmények között is, bár a fékpedál érzete, amikor megállunk, javításra szorul. Az első érzés jó, ahogyan a fékezés is, akár szén-kerámia fékekkel, akár másokkal, de gyakran, miután megállunk, finomhangolnunk kell a pedál nyomását, hogy megakadályozzuk a Giulia előre csúszását.
Leave a Comment