Épül a Gáspár-Kastély! Ez lesz a Gáspár família új rezidenciája!

Építkezésbe vágott a Gáspár család, a családfő Győzike oldalán, 24 órán át elérhető történetben több infót is megosztott a jövőbeli otthonról! Kiderül, hogy az új családi fészek már másik városban kap helyet. Pontosan nem tudni, hova költözik a Gáspár család, DE! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A DS, ahogy tudjuk, azt tűzte ki célul, hogy az aktuális modelljei dinamikai védjegyévé a kényelmes utazást, a finom kidolgozást és az egyszerű vezethetőséget tegye. Azonban, amikor kompakt elektromos autókról van szó, ennek a relatív előnynek a megvalósítása (anélkül, hogy az autód körülbelül 50%-kal drágább lenne a riválisainál, mint például a Lexus RZ) nem könnyű feladat. Mivel az elektromos autók alapvetően csendesek és könnyen vezethetők.
Lehet, hogy ezért a DS 3 E-Tense kényelmére tett elköteleződés inkább egy gesztus, mintsem egy mindenre kiterjedő ígéret. Az autó bizonyára lágyabban van felfüggesztve, mint néhány kisebb elektromos autó, és elegendő rugózási utat tartalmaz ahhoz, hogy a vidéki utakon is rugalmasnak és jól elnyelőnek érezd, ahelyett, hogy irritálóan kemény vagy ál-sportos lenne.
Ennek a hosszú rugózási útnak ellenére azonban nem mondhatjuk, hogy különösen puha vagy izolált módon gördül. A kabinban jelen van a háttérúthanggal kapcsolatos zaj, ami a riválisoknál is megszokott, míg a kiemelkedő élek és kátyúk hajlamosak a felfüggesztésen át ütődve jelzi jelenlétüket.
A közepesen könnyű kormányzás, az pontos kezelhetőség és az elég egyenes, kontrollált karosszériamozgás lehetővé teszi, hogy az autó megfelelően kezelhető legyen, és a kompakt mérete biztosan előnyös a városi forgalomban. A tapadás szilárd, és az oldalsó karosszériamozgás elég hamar kontrollálható ahhoz, hogy megakadályozza, hogy az autó túlzottan dőljön a kanyarokban, ahogy egy hagyományos elektromos ferdehátú esetén.
Tehát az autó kezelhetősége kompetens és kontrollált, de a futómű az, ahol a kis csalódás van – különösen a DS márkájának pozicionálása szempontjából. Alacsony sebességnél gyakran egy kicsit törékeny, míg magasabb sebességeknél a progresszív lengéscsillapítás és a megfelelő karosszéria kontroll hiánya miatt az autó kicsit ringatózik és dobálódik a rugóin, előre-hátra és oldalirányban – különösen a rosszabb minőségű autópályákon.
Leave a Comment