Érkezik a Nyári rendkívüli nyugdíjemelés visszamenőleg!

A szakértő szerint két lehetséges forgatókönyv van: Nyári rendkívüli nyugdíjemelés: ha az infláció tovább emelkedik, a kormány akár már júliusban vagy augusztusban bevezethet egy visszamenőleges emelést. Novemberi kompenzáció: ha a nyári korrekció nem történik meg, akkor novemberben egy nagyobb összegű egyszeri pótlék érkezhet, amely az éves inflációs adatokhoz igazodik.
MIKOR ÉRKEZIK A PÉNZ? ITT A VÁLASZ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Lexus szerint mérnökeik három éven át dolgoztak azon, hogy az ES utastere csendes és nyugodt vezetési környezetet biztosítson, a zászlóshajó Lexus LS limuzint véve alapul. Ám amikor tavaly teszteltük az LS-t, azt tapasztaltuk, hogy bizonyos finomítások hiányoznak a kifinomultság terén. Ugyanez igaz a kisebb ES-re is. Autópályás sebességnél nem a motorzajt fogod hallani az utastérben; a négyhengeres motor nagyon visszafogott, ha kényelmes tempóban haladsz.
Azonban ennek mellékhatásaként a szélzaj és a gumiabroncsok surrogása jobban hallhatóvá válik. Nem olyan mértékben, hogy komoly kritikát érdemelne, de mindenképpen érdemes megemlíteni, hogy 70 mérföld/órás sebességnél az ES-ben mért zajszint 65 dB volt – ez nem halkabb, mint a 2018-ban tesztelt Audi A6 Avant 40 TDI. Ami a való világbeli teljesítményt és vezethetőséget illeti, a hibrid hajtáslánc az, amit a Lexusnál megszoktunk.
Az ES 300h leginkább városi környezetben, az elektromotor 202 Nm nyomatéka révén hatékonyan gyorsít a lassú forgalomban. Az autó gyorsulása sima, ha óvatosan kezeljük a gázpedált. Ha azonban határozottabb gyorsítást kérünk, a teljesítmény már nem olyan vonzó. A Lexus 0-60 mph ideje két irányú átlaga 8,7 másodperc volt (összehasonlítva az A6 8,6 másodpercével).
A CVT váltó hajlamos arra, hogy a belső égésű motor fordulatszáma felfelé pörögjön, és ott maradjon, amíg el nem érjük a kívánt sebességet. Ha 30 mph-ról 70 mph-ra gyorsítasz, a motor egy kissé durva hangja 7,6 másodpercig jelen lesz, ami elég zavaró lehet, különösen egy kényelmes szedán esetében.
A fékezés terén a szellőztetett első és szilárd hátsó tárcsák elvégzik a dolgukat, és megállítják az ES 1742 kg-os tömegét, bár a fékpedál kezdeti hiányzó ellenállása miatt nehezebb a finom, sima megállás, mint azt elvárnánk a városi forgalomban.
Leave a Comment