Érkeznek a nyugdíjas behívók! Ezt kell tenned!

Rendkívüli fontos újítást jelentett be a kormány: megjelent az új egészségügyi szűrővizsgálati rendszer koncepciója, melynek célja a betegségek korai felismerése és a lakosság egészségi állapotának javítása. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kis Nissan is kiemelkedő a praktikum terén is, egy 280 literes, sík padlós csomagtérrel, amely maximálisan több mint 1300 liter poggyászt képes elnyelni. A padló álpadló, és két könnyen visszafordítható, eltávolítható szekcióval rendelkezik, amelyek teteje szőnyeg, az alsó része pedig könnyen tisztítható műanyag. Jó minőségűek, és nem habozna nehéz terhet helyezni rájuk. További tárolóhelyek is találhatók alatta, a hátsó ülések háttámlája pedig 60/40 arányban oszlik és egy egyszerű kar mozdításával hajtható.
Ez egy elég magas, sík padlót hagy maga után, mivel az ülések ülőlapjai nem hajthatók le. Azok a hátsó ülések azonban előre-hátra csúsztathatók, és a legvisszafogottabb helyzetben rengeteg lábtérrel szolgálnak; ezt a 2600 mm-es tengelytávnak köszönhetjük. Az első utasülés is lehajtható, így akár 2,4 méter hosszú rakományok is átférhetnek rajta.
A legolcsóbb Nissan Note, amely a legkisebb motorral van felszerelve – egy 1,4 literes, 87 lóerős, 94 lb-ft nyomatékú benzinmotor, amely az első kerekeket hajtja egy ötsebességes manuális váltón keresztül – nem okoz komoly panaszt semelyik elemében a beállításnak.
Üresjáraton csendes, és készségesen reagál, és bár nem a legfinomabb, a zajszint a mindennapi vezetés során elfogadható marad – egészen addig, amíg nem próbáljuk ki az motor maximális teljesítményét, vagy nem hajtunk jóval a autópálya sebességkorlát felett. Ha elérjük a 80mph sebességet (mint ahogy sok vezető fogja), 4000 rpm környékén észlelhető zajos behatás, bár ritkán durva.
Az 1146 kg-os tömegével a 1,4 literes Note több mint 150 kg-mal nehezebb, mint néhány új szuperminis, de még így is képes 0-60 mph sebességet elérni 12,9 másodperc alatt. A 30-50 mph gyorsulás a 4. sebességfokozatban, ami az igazi világban alkalmazható gyorsulást jobban mutatja, 9,7 másodpercet vesz igénybe – kényelmes tempó, de tiszteletteljes. A Note váltója sima és könnyed, csak egy kicsi akadályt érezhetünk a sebességfokozatok között, míg a pedálok – bár egy kicsit könnyebbek a kívánatosnál – ügyes fokozatot kínálnak és egyenletesen illeszkednek az érzéshez.
Leave a Comment