Erőtlen, szívszorító felvétel került ki Ferenc pápáról!

Három hete fekszik kórházban Ferenc pápa, akinek az egészségéért továbbra is egy egész világ aggódik. Az egyházfőnek hétfő óta nem volt légzési elégtelensége. Javulást hozott számára a légzési fizioterápia, valamint mozgásgyakorlatok végzése. A vérkép paraméterei is stabilak maradtak. A pápa továbbra is láztalan.
Február 14-i kórházba kerülése óta ez az első alkalom, hogy a nyilvánosság hallhatta Ferenc pápa hangját.
ÍME A RÉSZLETEK ÉS A FELVÉTEL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Grecale Folgore észrevétlenül különbözik a hagyományos Grecalétól, mivel megőrzi a Maserati jellegzetes stílusjegyeket, mint az ovális hűtőrács és az oldalsó légbeömlők, amelyek most már fények lettek a szellőző nyílások helyett. Az EV legkönnyebben azzal azonosítható, hogy nincs kipufogócső, finoman áttervezett lökhárítók és az egyedülálló (de választható) 21 colos kerekek találhatóak rajta.
A Folgore úgy tűnik, hogy megszüntette a hagyományos Grecale enyhén magaslóképű állását. A hamis háromágú kerekeket is nagyon tetszik.
A Grecale, amely a Giorgio platform átalakításával készül, amelyet az Alfa Romeo Giulia és Stelvio modellekhez fejlesztettek, a benzinmotoros verziókhoz hasonlóan nagyméretű akkumulátorral van felszerelve: 105 kWh, amelyből 97 kWh használható. Ez két 275 lóerős villanymotorral táplálja, összesen 550 lóerővel.
Bár az akkumulátor nagy, sajnos nem túl hatékony (2,6 mp/kWh WLTP szerint), ami azt jelenti, hogy a Grecalénak valóban szüksége van erre a hatalmas akkumulátorra, hogy használható hatótávolságot biztosítson. Az 500 kilométer körüli hatótávolság nem rossz, de kissé kevesebb, mint amit a Tesla Model Y Performance egy sokkal kisebb (75 kWh) akkumulátorral kínál.
Az utastér lényegében ugyanaz, mint a benzinmotoros Grecaléban, így nem ismételjük meg mindent. Mint az abban az autóban, itt is visszafogott és luxus, de néhány nagyon kellemes és néhány csalódást keltő anyag keveréke.
A Folgore egyik különbsége, hogy már nem csak bőrrel lehet választani anyagot. Az elektromos Maserati-t kombinálhatjuk mesterséges bőrrel és Econyl nevű nylonnal, ami régi halászhálók és egyéb hulladékok újrahasznosításából készült. Az anyag tapintása igazán kellemes, és még mindig megfelel az esztétikai elvárásoknak.
Leave a Comment