Erre szavaznak a nyugdíjasok!

A nyugdíjasok évtizedek óta az egyik legaktívabb szavazói csoportnak számítanak Magyarországon. Anyagi biztonságuk, egészségügyi ellátásuk és a megélhetésükhöz kapcsolódó támogatások mindig is kiemelt szerepet játszottak a politikai kampányokban.
MUTATJUK HOGYAN SZAVAZNÁNAK MOST AZ IDŐSEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A forradalmi külső alatt a Range Rover Evoque valójában egy sokkal evolúciósabb történetet mesél el. Mivel ugyanazon a merseyside-i gyártósoron készült, mint a Freelander, a két modell architektúrája szorosan összefonódott.
Az Evoque műszaki alapjai valóban saját fejlesztésűek voltak, de a Freelanderrel közös komponensek – amelyek a szerkezet körülbelül 30%-át tették ki – nélkül az Evoque nem jöhetett volna létre.
Az Evoque akár 100 kilogrammal is könnyebb volt a Freelandernél, részben azért, mert sokkal rövidebb volt (4355 mm-rel még egy Volkswagen Golfnál is rövidebb), részben pedig az alumínium – a karosszériánál és a felfüggesztésnél egyaránt –, valamint a műanyagok szélesebb körű alkalmazása miatt.
Ez mind része volt a hatékonyságra való törekvésnek, akárcsak az Evoque elektromos szervokormánya, amelyet nem a karosszériához, hanem az első segédkerethez rögzítettek, a pontosabb visszajelzés érdekében.
A Freelandernél, valamint számos Ford-, Peugeot- és Citroën-modellnél is alkalmazott 2,2 literes dízelmotort két változatban elérhető Ingenium 2,0 literes dízel erőforrás váltotta le.
Az első szériás 2,2-es dízelnél az indítógomb lenyomása után meglepően kevés motorzajt hallottunk alapjáraton. Finom működése a Jaguar XF-ben használt változathoz volt hasonlítható.
Az 1815 kg-os tömeghez mérten a 178 lóerős teljesítmény kissé szerénynek hatott. Tesztpályánkon ez a teljesítmény és a 430 Nm-es nyomaték 9,5 másodperc alatt gyorsította 0-ról 100 km/h-ra az Evoque-ot, míg 48–113 km/h között szintén 9,5 másodpercet mértünk. A gyári végsebesség 200 km/h volt – ezek az értékek egyáltalán nem számítottak gyengének.
Az Evoque megkapta a Land Rover Terrain Response rendszerét, amely nemcsak a hajtáslánc és a menetstabilizáló elektronika viselkedését igazította a különböző útviszonyokhoz, hanem azt is befolyásolta, hogy mekkora gázpedálmozdulatra volt szükség az elinduláshoz.
Leave a Comment