Erről a telefonszámról verik át az időseket!

Az utóbbi időben ismét elterjedt egy ismert telefonos csalási módszer, amelynek célja, hogy az áldozatok visszahívjanak egy külföldi számot, és ezzel jelentős költségekbe verjék magukat. Sajnos újra az idősebb korosztályt célozzák meg.
Mutatjuk a telefonszámokat és azt, hogy hogyan működik!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hétüléses SUV, amelyet egy 134 lóerős háromhengeres motor hajt, elsőre úgy tűnik, hogy alulmotivált lehet, de a valóságban jobb a helyzet – ha csak egy kicsit is.
Ez részben a 5008 súlyának köszönhető, amely viszonylag mérsékelt a méretéhez képest, 1736 kg a Horiba MIRA mérlegén. Például a Hyundai Santa Fe Hybrid és a Nissan X-Trail e-Power e-4orce mindkettő körülbelül két tonnát nyom.
A tesztpályán a 5008 Hybrid 0,8 másodperccel gyorsabban érte el a gyártó által ígért 0-100 km/h (62 mph) időt, mindössze 10,5 másodperc alatt. Ez elfogadható teljesítmény, bár nem hagy túl sok tartalékot, amikor mind a hét ülést használni kell, vagy gyorsan fel kell gyorsulni az autópálya sebességére.

Bár a teljesítmény megfelelő (de nem több), az első dolog, amit észre fogsz venni, amikor elindítod az autót, az a különféle zajok. Az időzítő láncra való áttérés meglehetősen jónak számít megbízhatósági szempontból, de nem tett jót a finomhangolásnak. Alacsony fordulaton gyakran olyan hangot ad, mintha főtengely-ütés lenne, és különféle rezgéseket, zümmögéseket és nyöszörgéseket is kibocsát. Magasabb fordulatszámon vonzó háromhengeres búgást kap, de a váltó hajlamos alacsonyan tartani a fordulatszámot a hatékonyság érdekében.
A hatfokozatú duálkuplungos automata váltó egy előrelépés a régi, darabos nyolcfokozatú váltóhoz képest, és valószínűleg azért, mert az elektromos motor segíthet a sima teljesítményfelvételben, és kitöltheti a teljesítményrészeket a váltások során. Ha nem vagy finom a pedálhasználattal, akkor még mindig hezitáló lehet.
A 21 lóerős elektromos motor gyorsan kifogy az ötletekből, ha egyedül hajtja az autót, de még mindig hasznos, hogy segít megtakarítani némi üzemanyagot a megállás-kezdet forgalomban. Azonban a 0,9 kWh-s akkumulátor alul van méretezve, mert gyakran előfordul, hogy vagy teljesen kiürül, vagy teljesen feltöltődik, így elmulasztott lehetőségek keletkeznek az elektromos hajtásra és a fékenergia regenerálásra. A gázpedál elengedésekor történő regeneráció mértéke (legalábbis amikor az akkumulátor nincs tele) rögzített, de elég enyhe.

Leave a Comment