Ezeket az anyagokat tilos nedvesen vasalni!

Sokan a vasalást használják a ruhák száradásának felgyorsítására, de a szakértők szerint ez nem mindig jó megoldás! Egyes anyagok ugyanis károsodhatnak a módszer hatására. Például a selyem ruhák esetében szigorúan tilos nedvesen vasalni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A GT-R könnyen indítható a launch control módban. És ami ezután történik – ahogy az autó előre vág a turbófeltöltés hullámán és a megfelelő mértékű kipörgés homályán –, rendkívül erőteljesnek érződik, ugyanakkor meglepően simán – simábban, mint azt bárki elvárná egy 1,8 tonnás, összkerékhajtású sportautótól, amely kevesebb mint 3,5 másodperc alatt gyorsul 60 mph-ra.
De mindazok, akik a fórumokon arról álmodoznak, hogy a GT-R képes igazi, megismételhető 60 mph-ra történő sprintelésre 3 másodperc alatt, elfelejthetik. Két utassal és üzemanyaggal a fedélzeten, viszonylag hűvös, de száraz körülmények között, és két irányban mértük, mint minden tesztalanyunkat, a GT-R nem tudta javítani a 3,4 másodpercet 60 mph-ra, 7,8 másodpercet 100 mph-ra, és egy negyedmérföldet 11,7 másodperc alatt.
Egy turbófeltöltős Porsche 911 Carrera S, amely árban közel áll a Nissanhoz, egy másodperccel vagy többel lassabb minden egyes ilyen mérföldkőnél.
De a GT-R egykori sebességét képviselő junior szuperautók között a Honda NSX és a McLaren 570S az utóbbi időben jelentősen gyorsabbak lettek – és mások is gyorsabbak még.
Nyilvánvalóan már nem ez a Nissan az a „óriásölő”, ami egykor volt. És mégis, miközben az idő csorbítja azt a legendás státuszt, amit egykor kétségtelenül megérdemelt, valahogy mégis olyan vezetési élményt ad, amely egykor viszonylag közömbösnek tűnt, most sokkal szerethetőbbé vált.
De nem annyira kifinomult, jegyzem meg. A Nissan erőfeszítései ellenére a GT-R kabinjában 70 mph sebességnél folyamatosan hallható 74 dB zaj bőven meghaladja azt, amit a normál családi autók kiadnak harmadik sebességfokozatban maximális fordulatszámon, és a fő bűnös a 20 colos futófelületű, defektgátló gumik tartós, hangos üvöltése.
Leave a Comment