Ezeknél az automatáknál TILOS felvenni a pénzed!

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az egyik bankautomatákat üzemeltető vállalat ellen. A GVH feltételezése szerint a cég félrevezető módon jeleníti meg az ATM-ek kezdőképernyőjén az elérhető szolgáltatásokat, illetve elrejti azokat, amelyek így többletköltségeket generálhatnak a felhasználók számára, amelyek más módon elkerülhetőek lennének.
EZEKRŐL AZ AUTOMATÁKRÓL VAN SZÓ:
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az egyik bankautomatákat üzemeltető vállalat ellen. A GVH feltételezése szerint a cég félrevezető módon jeleníti meg az ATM-ek kezdőképernyőjén az elérhető szolgáltatásokat, illetve elrejti azokat, amelyek így többletköltségeket generálhatnak a felhasználók számára, amelyek más módon elkerülhetőek lennének.
EZEKRŐL AZ AUTOMATÁKRÓL VAN SZÓ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor a Rover mérnökei, Gordon Bashford és Spen King 1970-ben bemutatták az eredeti Range Rovert, valószínűleg nem sejtették, hogy milyen fontos autót alkotnak. A Land Rover különböző tulajdonosai az ezt követő 50 évben felfedezték a Range Rover márkájában rejlő lehetőségeket, és a JLR ma is ezt teszi. Ez vezet el minket a jelenlegi tesztünk tárgyához, az új Range Rover Sport SV-hez.
Ez egy enyhén eltérő megközelítése a csúcsmodell Range Rover Sport ultradesirable változatának, és szinte pontosan egy évtizeddel az elődje, a Range Rover Sport SVR debütálása után érkezett, amely 2014-ben volt látható a Pebble Beach-en.
Tele vizuális és hangulati attitűddel, ez a sportos Range Rover – a ‘494 RS’, ahogyan a Land Rover mérnökei nevezték – a JLR Special Vehicle Operations részlegének legnagyobb teljesítmény-orientált csúcspontját képviselte. Csak néhány évvel érkezett a Jaguar vad Project 7 roadstere és Project 8 szuper-saloon modellei előtt, és a JLR-t a Porsche és a Mercedes-AMG területére repítette.
De az új Range Rover Sport SV úgy tűnik, ismét más irányba tart. Ahelyett, hogy a kiemelkedő közúti teljesítményt és kezelhetőséget állítaná a küldetése középpontjába, ez a különleges változat úgy van tervezve, hogy egy jobb és vonzóbb Range Rover legyen sokkal szélesebb értelemben.
A Range Rover márka történetének egyik legkiemelkedőbb teljesítményű termékeként lett megépítve, de célja, hogy kiemelkedjen finomításával, luxusával és a Range Rover tipikus reduktív dizájnjával. Ez az autó a Range Rover Sport új csúcsmodelljévé válik. Azonban nem egészen úgy használják az SV jelvényt, mint a teljes méretű Range Rover esetében (ahol az SV egy ultraluxus változatot jelöl, amelynek nincs különleges teljesítménybeli célja). Ez meglephet egyes tulajdonosokat, akik a legutóbbi generációs Range Rover Sport SVR-t birtokolták, mivel számukra az SV – legalábbis elméletben – hátrányos lépésnek tűnhet.
Leave a Comment