A szolnoki Varga Katalin Gimnázium iskolába csapódott be valamivel tegnap reggel 8 óra előtt egy busz több mint 30 utasával. Közel két tucatnyian megsérültek, közülük egy ember állapota súlyos.
Ezért történt a szolnoki buszbaleset! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 308-as kezelhetősége jól bírta a Millbrook alpesi hegyi szakaszának próbáját. A ferdehátúakra jellemző oldalirányú tapadás és teljesítmény itt – ahogy az várható volt – hiányzik, de mindenképpen megvan az egyensúly és az agilitás, a kanyarokban a csúcson és a kijáraton pedig a természetes gördülékenység, ami könnyűvé és élvezetessé teszi az autó gyors vezetését.
Az autó felfüggesztése meglehetősen nagy amplitúdójú kezdeti függőleges karosszériamozgásokat tesz lehetővé, és az aggodalom az lehet, hogy a felfüggesztés kifogy a rugóútból az összenyomódások miatt – de ez nem így van. A karosszéria dőlése egy bizonyos pontig megengedett, de mind a dőlési sebességet, mind a dőlésszöget jóval azelőtt korlátozni kell, hogy bármelyik annyira kialakulna, hogy aláásná a tapadást.
A Peugeot menetstabilizáló rendszere mindig aktív; nincs fizikai kapcsoló a kikapcsolására, és az autó infotainment rendszerében sem található ilyen funkció. Azonban nem egy tolakodó rendszer, és nem akadályozza meg az autót abban, hogy kommunikáljon a határaival, vagy visszatartsa azt, amikor közeledik hozzájuk.