Fejes Tamás és Szandra tényleg összejöttek? Mutatjuk!

Fejes Tamás Debrecen, 1973 üzletember, műgyűjtő, a Ta/kcs/pda együttes dobosa. 12 évesen kezdett dobolni, Beatles-lemezekre, majd a szülei zeneiskolába íratták. Első saját együttesét bátyjával, Fejes Jánossal alapította. Dolgozott autószervizben, később pedig hangszerboltban lett eladó. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Peugeot 308 prémium pozicionálása abból is egyértelműen látszik, hogy már csak automata váltóval kapható, miközben a manuális váltók még mindig jelentős részesedést képviselnek az adott szegmensen belül. Tehát, ha bárminemű 308-at választasz, csak két pedált kapsz, és ha a legegyszerűbb benzines változatot választod, akkor mindössze 129 lóerőt kapsz, ami 2022-ben nem egy különösebben kiemelkedő teljesítmény ezen a piacon.

Ezért jó, hogy az autó remekül kihasználja a motorját. Az ugyanazon háromhengeres motorral rendelkező Stellantis modellekhez képest tisztességesen kifinomult, és egy igazán hasznos mennyiségű hozzáférhető nyomatékot kínál. Magas fordulatszámon simán pörög, és olyan gyorsítást kínál, amilyen egy normál ötajtós hatchback-től elvárható.

A száraz tesztnapon mért 9,5 másodperces 0-60 mph idő alapján a Peugeot 0-62 mph-os 9,7 másodperces hivatalos időmérése pontosnak tűnik. Az autó gyorsulása nem volt teljesen egyenlő a legjobban teljesítő riválisaival, de egy enyhén hibrid 1.5 eTSI 30-70 mph között mindössze 1,4 másodperccel gyorsabb, ami a mindennapi vezetés során nem igazán jelent nagy különbséget.

A 308 nyolcfokozatú sebességváltójának szorosan elrendezett köztes sebességfokozatai lehetővé teszik, hogy viszonylag élénken gyorsuljon, és az autó elég dinamikusan előz, különösen egy-egy sávos utakon. Az autó motorja szeret magas fordulaton pörögni, de jó gázreakcióval is rendelkezik, és egy hasznos középső turbo-lökettel, amelyet kihasználhatsz, ha magad válogatod ki a sebességfokozatokat.

És gyakran ez a kulcs ahhoz, hogy a legjobbat hozd ki az autóból, ha gyorsabb előrehaladást szeretnél elérni, vagy egyszerűen csak élvezni szeretnéd a vezetést. Ha a Peugeot Aisin által gyártott váltójára bízod az irányítást, az néha lassan kapcsol vissza, túl lelkesen vált felfelé, és hajlamos arra, hogy folyamatosan „keressen” egy másik fokozatot, amikor inkább már csak a hátsó erőt kellene kihasználni.

Leave a Comment