Fekete hétfő! Nagy név távozott!

Fekete Húsvét! Megrázó hírt közölt a Vatikán! Meghalt Ferenc pápa! 88 éves korában meghalt Ferenc pápa, azaz Jorge Mario Bergoglio, aki 2013 márciusa óta állt a római katolikus egyház élén. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C-HR teljesen hibrid hajtáslánc választékkal rendelkezik. Két ‘önfeltöltő’ hibrid verziót kínál, egy 1,8 literes egységgel, amely 138 lóerőt teljesít, és egy 2,0 literes változattal, amely 193 lóerőt ad le. Az 1,8 literes változat 0-62 mph-t (0-100 km/h) 10,2 másodperc alatt éri el, míg a 2,0 literes változat 8,1 másodperc alatt.
Mindkét hajtáslánc nem rendelkezik különösebb erővel, de könnyedén megbirkózik a városi utcák, a gyorsabb autópályák és a kanyargós hegyi utak kombinációjával. Az 1,8 literes és 2,0 literes motorok simán szállítják a teljesítményt, de ha gyorsítasz, akkor üdvözölni fog a jól ismert démonikus „hörcsögkerék” morgása, amit a CVT váltó csúszása és a Toyota négyhengeres hibrid motorjának kemikusan pörögése eredményez, hogy elérhető nyomatékot biztosítson.
Bár a 2,0 HEV elég fürge ahhoz, hogy erősebb gázadásnál kipörögtesse a kerekeket, nem hangzik úgy, és a zaj önmagában elegendő ahhoz, hogy elvegye a kedved egy lelkesebb vezetési stílustól, amely igazán kihozná a karosszériából a legjobbakat.
Ez a zaj különösen a 2,0 literes változatban figyelhető meg, és sajnos a hangzás nem igazán tükrözi a teljesítményt. Magasabb sebességeknél a C-HR kissé erőltetettnek hangozhat, bár autópályán nem lesz problémád az előzéssel.
A nagyobb teljesítményű, 2,0 literes plug-in hibrid, amely a Toyota ötödik generációs hibrid rendszerén alapul, ugyanazt a 2,0 literes benzinmotort kombinálja egy 161 lóerős elektromos motorral (mivel az ilyen rendszerek úgy működnek, hogy maximum 220 lóerőt képesek küldeni az első kerekekre) és egy sokkal nagyobb, 13,6 kWh kapacitású akkumulátorral.
A PHEV jól hangolt, sima átmenetet biztosít az elektromos és a belső égésű motor között. EV módban azonnali gyorsulást kínál, miközben a motor is jó kezdeti gázreakcióval rendelkezik, és kellemes gyorsulást biztosít részleges gázpedál-nyomásra.
Leave a Comment