Fogorvosa miatt százalékolták le. EZ TÖRTÉNT VELE!

Egy rutin beavatkozásnak indult fogászati műtét örökre megváltoztatta Magdolna életét. Egy begyulladt bölcsességfog miatt fordult szakemberhez, ám a kezelés után napokon belül életveszélyes állapotba került. Kórházba kellett szállítani, ahol kétszer is megoperálták, de a beavatkozás következményeit soha nem tudta kiheverni – maradandó károsodást szenvedett.
EZ TÖRTÉNT A FOGORVOSNÁL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kilencmillió. Soknak hangzik? Már az alapár is hétmillió körül kezdődik, ami nem kevés. De lássuk a lényeget: a Mazdánál már korábban is nyilvánvalóvá vált, hogy a szerényebb felszereltségű változatok nem igazán kelendőek. Részben emiatt fulladt kudarcba az évekig tartó szerkesztőségi küzdelmünk egy igazán puritán alapmodellért. Ennek eredményeként már az alapkivitel is sokkal többet kínál annál, mint amit egy „belépő szintű” autótól általában elvárnánk. Szóval érdemes megfelelő kontextusba helyezni a 180 lóerős Mazda 3 Skyactiv-X GT árazását.
Vegyünk egy európai alternatívát! De ne egy árazásban hagyományosan erős francia modellt, hanem inkább egy olyan német típust, amelyik szintén jó ár-érték arányáról ismert. Mondjuk a Ford Focust. Tippelj, honnan indul az ára! Meglepetés: 6,5 millió forintról. Ezért pedig egy jóval szerényebb, háromhengeres, egyliteres turbómotort kapsz, mindössze 125 lóerővel. Ha ez a konfiguráció kevesebbet fogyaszt a maga 11 másodperces 0–100-as gyorsulásával, mint a Mazda 3 a maga 180 lovával, akkor megeszem a kalapom. Pedig a Focus még kisebb is – tengelytávja öt centiméterrel rövidebb, és száz kilóval könnyebb.
Leave a Comment