Friss hála információ jött 2025-re!

A mai rohanó világban akár már csak egy köszönöm vagy egy jó szó is jól tud esni! Sokszor nem kell sokra gondolni apró szavak is fontosak! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / Hovege
Ez is érdekelhet:
A Toyota új, megfizethető teljesítményhibridje bizonyos szempontból kísértetiesen – sőt, egyesek szerint akár zavaró módon – ismerős érzéseket kelt; ugyanakkor más vonatkozásokban egyértelmű bizonyítékot ad arra, hogy a japán autóipari óriás milyen eltökélten ragaszkodott a hibrid szinergiahajtás koncepciójához, hogyan fejlesztette és frissítette azt az elmúlt 20 évben, és hogyan alakította át jelentősen a vezetési élményt, amit ez a rendszer kínál.
A Corolla még mindig a legjobban akkor, amikor csendes, forgalmas városi vagy autópályás szakaszokon, finom gázpedál alkalmazásával siklik, ugyanakkor minden más Toyota hibridet eszünkbe juttat maximális pedálterhelés alatt, amikor a CVT működését utánozva egyszerűen eléri a csúcs teljesítményt, és a bolygókerekek veszik át a terhet.
Valami van ebben a hibrid hajtáslánc kettősségében, ami jobban vonzza, mint bármely más Toyota hibridet. Élvezném, hogy átszáguldhatok az országúton, rengeteg energiát regenerálva, majd városi forgalomban EV üzemmódban, teljesen feltöltött akkumulátorral suhanva. Igazán 21. századi élmény.
Ez a „teljesítményhibrid” azonban jelentősen eltér a megszokott Toyota normáktól a két véglet közötti működési térben – leginkább abban, hogy mennyi gyorsulási sürgetést képes előidézni, és hogy mennyire érzékeny a válaszreakciója, ha csak részlegesen nyomod a gázpedált. Mindkét értelemben nem túlzás azt állítani, hogy ez a Corolla pörgős vezetési élményt kínál. Készen áll arra, hogy elinduljon, ha rálépsz a jobb pedálra, legalábbis Sport módban, anélkül, hogy a motorfordulatokat az egekig kellene pörgetni.
Leave a Comment