Futótűzként terjed!

Libabőrös lesz, aki meghallgatja! A kórus előadása nemcsak egy zenei élmény volt, hanem a kulturális összetartozás és a kölcsönös tisztelet megnyilvánulása is. A különleges felvétel az „Európai nemzeti himnuszok” című kulturális diplomáciai program keretében készült.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A BYD biztosítja az egyetlen elöl elhelyezkedő motort és a „Blade” akkumulátort, amely táplálja azt, ami – a Seal és Atto 3 tapasztalataink alapján – arra ösztönöz minket, hogy azt feltételezzük, az EVX nem fog túlságosan elmaradni a napi használat során a 287 mérföldes hivatalos hatótávolságától, bár a tesztkörülményeink nem tették lehetővé a megfelelő fogyasztási teszt elvégzését.
A maximális töltési sebesség a hivatalos adatok szerint 145 kW, ami nagyjából megegyezik a riválisokéval, de a KGM külön kiemeli az akkumulátor LFP (lítium-vas-foszfát) kémiai összetételének előnyét, amely sokkal jobban tűri a gyors töltéseket, mint más típusok. A cég szerint 2000 gyors töltési ciklus után is 70%-nál magasabb marad a használható kapacitás.
A nyers teljesítményt tekintve az EVX nem okoz hatalmas meglepetéseket az Enyaq és Ioniq 5 mellett, hiszen csupán 204 lóerőt tud mozgósítani, és egy viszonylag nyugodt 0-100 km/h gyorsulási idővel (8,1 másodperc), de a teljesítménye simán és kiszámíthatóan adagolódik, amennyiben kellően mértékletes vagy a gázpedál használatában, hogy elkerüld az első kerekek kipörgését.
A benzines változatot a magas szintű szélzaj és gumiabroncszaj miatt kritizáltuk, és azt vártuk, hogy ezek az attribútumok még jobban kiemelkednek az motor nélküli EVX-ben, de szerencsére nem ez történt: a vezetőfülke sokkal jobban szigeteltnek érződik – talán az alul elhelyezkedő akkumulátor boldog mellékhatásaként – nagy sebességű autózás közben.
Leave a Comment