Gyászba borult a család!

Gyászba borult az Orbán család! Rendkívül nehéz pillanatok ezek most Orbán Viktor számára! A gyász sosem egyszerű! Mutatjuk mi történt és mutatjuk a tűpontos részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Változások történtek a belső térben, amelyek célja az ergonómia javítása és a korábban korlátozott előre látási viszonyok növelése, de egy digitális műszerfal is ennek melléktermékeként jelent meg. Egyes apró kapcsolók a vezető előtt vagy legalábbis jól látható helyre kerültek, hogy a vezető, aki versenyülést használ vagy biztonsági övvel van rögzítve, ne veszítse szem elől a gombokat. A GR Yaris egy ilyen komoly autó. Az eszköztálca 50 mm-rel alacsonyabb lett, a visszapillantó tükör 25 mm-rel feljebb került, és a nem látható karosszéria-változtatások lehetővé tették, hogy az ülés akár 25 mm-rel lejjebb kerüljön, bár az ülés magassága állítható, és ez azonnal nyilvánvaló a korábbi generációs autóhoz szokottak számára. Már nem kell a visszapillantó tükör körül kukucskálni, hogy kilássunk, legalábbis számomra. Ez egy kényelmesebb autó.
A Toyota azt is kihasználta, hogy növelje a teljesítményt és a nyomatékot, 276 lóerőre (256-ról) és 288 lb-ft-re (266-ról), és kínáljon nyolcfokozatú automata sebességváltót is opcióként.
A tesztautó automata volt, mindössze 20 kg-mal nehezebb, mint a manuális verzió, és alapfelszereltségben volt, nem pedig valamelyik még drágább limitált kiadású verzióban (erről később írok).
Amikor hagyományos automata üzemmódban hagyták, a sebességváltó a fordulatszámot mérsékelten tartja, és a motor enyhén durva módon morog, korán vált.
Különösen nyugodtnak tűnik, ha ismered a korábbi modellt, bár még mindig nem túl finom. Az előző GR folyamatos lelkesedése, amit emlékeim szerint mindig érezni lehetett, most a váltó átváltásával válik elérhetővé manuális módba. Egy pár fordulat felpörög, te magad választod a fokozatokat a váltófülekkel, és innentől kezdve a gyors váltású, enyhén turbós Yaris sokkal inkább úgy érződik, mint a jól ismert és szeretett GR.
A vezetőülés kényelmes, akárcsak a kerek kormány és a műszerek tisztasága. A belső anyagminőség nem kiemelkedő, de a súly mindössze 1300 kg, így túlzott luxusra nem lehet számítani.
Leave a Comment