Gyászol Szandi: nagyon megviselte!

Az énekesnő a posztjához egy sötét, gyászos szívet és egy szomorkás emoji ikont csatolt, valamint néhány, apjával készült képet mutatott meg – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën az alacsony erőfeszítést és a komfortra összpontosító dinamikát, amelyet autóival céloz meg, ismét megvalósította az ë-C4-ben, és elég ügyesen végrehajtotta, bár nem kiemelkedően jól.
A kezelhetőségi precizitást azonban nem hagyták teljesen figyelmen kívül, mert az igazság az, hogy ez egyszerűen nem éreznéd modern családi autónak, ha olyan lenne az úton, mint a 1980-as évek BX-e vagy a 1990-es évek ZX-e. Az utazási kényelem lágy és elnyelő jellegű, de nem tapasztalható semmiféle nagy mértékű „lebegés” vagy karosszéria billenés. A keresztirányú egyenetlenségek, mint a felhajló útfelületek, amelyek egyformán hatnak a felfüggesztésre az első és hátsó tengelyeken, nagyon finoman elnyelődnek, de az aszimmetrikus tengelybemenetek, mint a süllyedt lefolyók és kisebb bukkanók, nem kezelhetők ilyen nyugodtan.
A tapadás szintje közepesen könnyű, de még mindig elég erős ahhoz, hogy az ë-C4 gyorsabb kanyarodási sebességeket is elbírjon simább kanyarokban. A kormányzás, amely alacsony sebességnél különösen könnyű, átkalibrálásra került, hogy nagyobb súlyt adjon magasabb sebességeknél, különösen Sport módban. Így nem kell attól tartanod, hogy a vezetési élmény instabillá válik vagy túlságosan érzékennyé válik a kormányzás, de azt sem kell félni, hogy bármiféle „kapcsolatot” fogsz érezni az útfelülettel.
Ha túl ambiciózus vagy a sebességeddel (bár az elektromos hajtáslánc nem könnyíti meg ezt), akkor észre fogod venni, hogy a kocsi úttartásának határait finoman, de hatékonyan őrzi az állandóan aktív stabilitás-ellenőrző rendszer. Az autó stabil, és a határértéken alulkormányzott, de az elektronika nem engedi, hogy ezt könnyedén megtudd, hacsak nem vagy elég elkötelezett.
Leave a Comment