Ha ennyi éves vagy már nem lehet jogsid! Mutatjuk mikor kell leadnod!

45-65 év felettiek jogosítványhoz jutását szi/orítani kellene – véli a szakember,íme a részletek: Az év első felében közel 6523 személyi sérüléssel járó közúti baleset történt Magyarországon. A statisztikák szerint ezek közül 996-ért a 65 év feletti sofőrök a felelősek. – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Sandero megnövelt tengelytávja azt jelenti, hogy a hátsó ülésen utazók több lábteret kapnak. Itt valóban versenyképes mennyiségű hely áll rendelkezésre utasok és poggyász számára – ami különösen figyelembe véve, hogy ez egy B-szegmenses szupermininek számító autó, amely olcsóbb, mint néhány A-szegmenses városi autó (Kia Picanto, Hyundai i10, Toyota Aygo X), valódi eladási előny. Ez egy kis, olcsó autó, de elég tágas ahhoz, hogy felnőttek is viszonylag kényelmesen utazhassanak a hátsó sorban.
De a nagy hír az utastérben az a tényleg lenyűgöző minőségi javulás. Valóban úgy tűnik, hogy valaki most már valóban törődött vele, míg a korábbi Sandero olcsónak és unalmasnak tűnt és érezhető volt.
Igaz, hogy nincsenek puha tapintású műanyagok, de a kárpitozott szövet, ami körbefut az utastéren, javítja a hangulatot (ki gondolta volna, hogy egy Sandero kapcsán ilyesmiről fogunk beszélni?), és még a légbeömlők is úgy néznek ki, mintha egy dizájner átvizsgálta volna őket. Korábban ez az autó úgy tűnt, mintha azért készült volna, hogy olcsónak és silánynak tűnjön, hogy erősítse az érték szempontját. Most azonban más a hozzáállás, és érződik a minőség, amit nyújt.
Az autó központi, domináns 8,0 hüvelykes érintőképernyője elegánsan néz ki; és bár a navigáció egy teljesen gomboktól mentes folyamat, legalább a kormány mögött ott van egy kényelmes sztereóvezérlő készlet.
Leave a Comment