Bejelentette a Palota a tragédiát Katalin hercegnéről!

A Royal Ascot közönségét sokkolta a bejelentés: Katalin hercegné nem jelent meg az idei rendezvényen. A hivatalos kocsilisták még a walesi hercegnét is feltüntették, ám nem sokkal az ünnepi felvonulás előtt a Kensington-palota közölte a lesújtó hírt – a hercegné távol marad. A pillanat súlya és a hirtelen változás sokakban a legrosszabb félelmeket keltette.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mindig az elektromos motor erejével indulsz el, így meglepően hosszú ideig tudsz csendesen suhanni városi utcákon és parkolókban kizárólag elektromos hajtással. Tapasztalataink szerint, ha óvatosan bánsz a gázpedállal, a négyhengeres benzinmotor csak akkor kapcsol be, amikor közelítesz a 48 km/órás (30 mph) sebességhez.
Ha hirtelen gyorsítással próbálsz elindulni – például amikor kétsávos főútra vagy autópályára hajtasz fel – az elektromos motor kezdetben tisztességes lökést ad, hogy mozgásba hozza az Autót, de aztán gyorsan elfogy az ereje. Ekkor lép működésbe a benzinmotor, amely hangos berobbanással indul be, viszont alig nyújt elegendő teljesítményt ahhoz, hogy a másfél tonnás Arkana lendületbe jöjjön – ezt jól szemlélteti a 0–100 km/h gyorsulási idő, ami 10,8 másodperc.
Erőteljes gyorsításnál a fordulatszám is magasra szökik, de mivel a kormány mögött nincsenek váltófülek, nem tudsz kézzel beavatkozni a fokozatváltásba, így kénytelen vagy elviselni a motor egyhangú búgását, miközben a gyorsulás tempója inkább csalódást kelt.
Fogyasztás, CO₂-kibocsátás és fenntartási költségek
Mivel a kínálatból eltűnt az 1,3 literes enyhe hibrid benzinmotor, az Arkana mostantól kizárólag a Renault E-Tech teljes hibrid hajtásláncával érhető el. Ez papíron nem jelent hátrányt, hiszen alacsonyabb kibocsátást, kedvezőbb cégesautó-adózást és jobb üzemanyag-fogyasztást ígér, mint a korábbi mild-hibrid verzió.
A Renault állítása szerint az Arkana hibrid hajtása akár 60,1 mpg (kb. 4,7 l/100 km) fogyasztásra is képes a WLTP vegyes ciklus szerint, ami valóban csábító. A frissített Arkana E-Tech tesztelése során – amely több száz kilométeres autópályás szakaszt is tartalmazott – mi 47,7 mpg (kb. 5,9 l/100 km) átlagfogyasztást mértünk. Ez elegendő ahhoz, hogy az 50 literes benzintartállyal valós körülmények között is több mint 800 kilométeres hatótávot biztosítson.
Leave a Comment