Hajós András élő adásban tette!

Alig kezdődött el A Nagy Duett új évada, máris komoly konfliktus alakult ki a TV2 show-jában: Hajós András élő adásban oda szólt Balázs Klárinak, amit nemcsak Kasza Tibi hagyott figyelmen kívül, hanem a megsértett énekesnő és Korda György is hevesen reagáltak MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A GR Yaris nem azért készült, hogy a könyvelőket kielégítse; és ellentétben a GR Suprával vagy a GT86-tal, a Toyotának nem volt más gyártó, akivel megoszthatták volna a fejlesztési költségeket – amelyek biztosan óriásiak lehettek.

Először is, egy új Toyota Gazoo Racing gyártóüzemben készült Japánban, és egy egyedi, újonnan tervezett platformra épült.

Ez tulajdonképpen a Toyota GA-B és GA-C architektúráinak hibridje volt, amelyet különösen úgy terveztek, hogy lehetővé tegye egy fejlettebb, dupla keresztlengőkaros hátsó felfüggesztés elhelyezését, kiegészítve az elülső MacPherson lengőkarokat, és helyet biztosítson a hajtott hátsó tengely számára.

Ami a hajtást illeti, a szabadalmaztatott GR-Four összkerékhajtó rendszer volt a Toyota első ilyen megoldása majdnem két évtized alatt.

A könnyű, elektronikus vezérlésű rendszer képes volt a nyomatékot eltérő mértékben elosztani a tengelyek között a kiválasztott vezetési mód függvényében.

Az alapértelmezett elülső-hátsó elosztás 60:40 volt, Track módban 50:50, míg Sport beállításban 30:70. És ami meglepő, ha meghúztad a manuális kéziféket, a hátsó féltengelyek automatikusan leváltak.

A turbós 1,6 literes benzinmotor szintén új volt, és a WRC2-es szabályoknak megfelelően fejlesztették ki.

Kissé alulméretezett, 258 lóerővel és 266 lb-ft nyomatékkal (amelyet egy hatsebességes manuális váltón keresztül juttatott a kerekekhez), ez volt a legnagyobb teljesítményű háromhengeres motor a piacon. A Toyota azt is állította, hogy ez volt a legkönnyebb és legkompaktabb 1,6 literes turbó egység a piacon.

Leave a Comment