Hamis szavazatok miatt esett ki Stohl András a Nagy Duettből!

A Nagy Duett legutóbbi adásában a zsűri értékelése és a nézői szavazatok alapján ismét elbúcsúzott egy páros. A veszélyzónába ezúttal három duó került: Radics Gigi és Visváder Tamás, Mihályfi Luca és Hegyes Berci, valamint Stohl András és Geszler Dorottya. A zsűri Radics Gigiéket mentette meg, így a maradék két páros sorsa a közönség kezébe került.
ÁMDE VALAMI NEM STIMMELT A SZAVAZATOKKAL! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Subaru Forester dízelmotorja fontos dinamizmust ad a Forester közepes teljesítmény-tartományának, és egy vonzó kompressziógyújtású változatot kínál a jól ismert Boxer „dübörgésből”. A Subaru 10 másodperces 0-60 mph gyorsulási időt idéz, de a Forester dízel valójában élesebbnek és gyorsabbnak tűnik ennél.
Dinamikailag a 2.0D legnagyobb gyengesége az új, hatfokozatú váltó váltásminősége. A váltás hosszú úton és elakadós minőségben szenved, ami éles ellentétben áll a Subaru általában sima váltóival.
A dízelmotor sok szükséges lendületet ad a Forester közepes teljesítmény-tartományának
A 3200 rpm-nél elérhető 145 lb-ft nyomatékkal a Forester benzinmotoros 2.0 literes boxer motorja elég gyengének tűnhet. Bár a benzinmotoros Forester teljesítménye szubjektív szinten kicsit lassúnak érződhet, az időmérő órákon meglepően jól teljesít. Egy Honda CR-V dízel 10,3 másodperc alatt éri el a 60 mph-t, míg a Ford Kuga TDCi ugyanezt 10,6 másodperc alatt éri el. A Forester 10,2 másodperc alatt teljesíti.
A Forester legkisebb tömege a kategóriában valószínűleg segít itt; a mérlegünk 1510 kg-ot mutatott, ami jelentős 170 kg-mal kevesebb, mint a Ford Kuga.
A Forester lassúságának egyik oka, hogy 3500 rpm-ig elég nyugodt és kifinomult érzést kelt. Ha ennél magasabb fordulatra pörgetjük, a jól ismert, aszimmetrikus boxer dübörgés egyre inkább hallhatóvá válik. Nem elég hangos ahhoz, hogy zavaró legyen, de visszafogja a dinamikus gyorsítást a fokozatokon keresztül.
A benzinmotoros változat váltása azonban nem zavarja a lelkes vezetést. Bár a hátrameneti fokozatot némi vonakodás kíséri, az ötsebességes manuális váltó sima, jól kiegyensúlyozott és élvezetes váltást kínál. Így bár a Forester nem egy lassú autó, inkább a finomabb kezelést kedveli, és a sima, pihentető és kifinomult teljesítmény-leadásával jutalmazza a hosszú utakat.
Leave a Comment