Hatalmas balhé a Farm VIP-ben!

A Farm VIP ötödik évada már az első epizódokkal elindította a feszültségek fokozását, és eddig az egyik legnagyobb meglepetést Dávid Petra okozta! Az első epizódokban világossá vált, hogy Szalontai Szilvi és Dávid Petra között nem alakult ki különösebben szoros szimpátia. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha mélyebben benyomsz a gázpedálba, hamar rájössz, miért volt szükséges Aston Martin számára a hátsó érintkezési felület szélességének 295 mm-ről 325 mm-re növelése.

Mivel itt nem egy középmotoros szuperautóról van szó, hanem egy viszonylag kisebb sport-GT-ről, amelynek nincs első hajtású tengelye, a Vantage egyenes vonalú teljesítménye néha zavarba ejtő. Vegyük például a 40-60 mph közötti gyorsulást második sebességfokozatban, ami mindössze 1,2 másodpercet vesz igénybe, vagy a 60-80 mph közötti gyorsulást harmadik fokozatban, ami 1,5 másodperc alatt történik. Itt egy olyan autóval van dolgunk, amely elegendő teljesítménnyel és tapadással rendelkezik ahhoz, hogy bármikor erőteljesen rányomja az utasokat a hátsó ülésekhez.

Talán a legmegdöbbentőbb adat mind közül, és egyben a motor monumentális teljesítményének mértéke, az a 4,2 másodperc, amíg a Vantage 30-70 mph sebességre gyorsul, miközben negyedik sebességfokozatban marad. Ez héttizeddel gyorsabb, mint a 911 Turbo S, és csupán egy tizeddel lassabb, mint amit a DBS Superleggera rekordidőjéhez mértünk. A maga pozíciójában ez az új Vantage igazi zsebszuperautó.

A helyben indulások nem igazán relevánsak az úton, de szórakoztatóak. A Mk3 Vantage új szoftver térképet kapott, és a kiindulási csúszást az Állítható Tapadásvezérlő rendszer segítségével szabályozhatjuk. Mi azt találtuk, hogy az ötös szint adta a legjobb eredményeket: 3,5 másodperc alatt gyorsultunk 60 mph-ra, bár bár ez természetesen elég gyors, a startnak mégis kevesebb pörgése és azonnalisága volt, mint amit egy duálkuplungos váltótól várnánk.

Leave a Comment