Hatalmas fűst borította el a Parlamentet!

A javaslatot 136 igen és 27 nem szavazat mellett, tartózkodás nélkül fogadta el az Országgyűlés. A Fidesz–KDNP mellett a Jobbik és a Mi Hazánk képviselői is támogatták a törvénymódosítást! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A cockpitba. A drámai (és fűtött) Sabelt kagylóülések a Scorpionissima modell jellegzetességei, és szögletes formájuk elpusztítja a hátsó lábtér nagy részét, de egy extrovertált hangulatot adnak. Természetesen nagyon támogatóak, bár tagadhatatlanul magasra vannak állítva (nem kizárólag az alatta lévő akkumulátorcsomagnak köszönhetően – a magas vezetői pozíció mindig is a benzines 500 Abarth egyik jellegzetessége volt).
A kormánykerék – egy rendezett kétágú – kicsi, kemény és halványan a 1990-es évek közepének japán sportkupéira emlékeztet. Vannak versenyhangsúlyos kiegészítők és Alcantara betétek, de az a kompromisszum, amely szükséges ahhoz, hogy egy komoly elektromos hot hatchet piacra dobjanak 40 000 font alatt, nyilvánvaló. Bár texturáltak, a kemény műanyag darabok lehetetlenek figyelmen kívül hagyni, és az unalmas kapcsolók a Stellantis összes termékére jellemzőek. Kompenzálásképpen savas zöld színnel van leöntve mindkét digitális kijelző.
Előtted egy kupolt 7,0 hüvelykes műszerfal található, nagy központi sebességmérővel és egy kijelzővel, amely a regeneratív fékezés szintjét mutatja. A műszerfal közepén ugyanaz a 10,3 hüvelykes infotainment érintőképernyő található, amely a Stellantis többi modelljében is megtalálható, egészen a Maserati MC20-ig.
A képernyő alatt egy sor fizikai vezérlő található a fűtéshez és a szellőzéshez, valamint egy be-/kikapcsoló gomb a szórakoztató rendszernél, így nem szükséges túl hosszú ideig levenned a szemed az útról, hogy ilyen alapvető funkciókat végezz el.
A csomagtér térfogata, amikor a hátsó ülések normál helyzetben vannak, majdnem versenyképes a kategóriában, 360 liter. Ez 363 literrel versenyez az MG 4 XPower-ral, 385 literrel!
Leave a Comment