A Tisza Párt nemrégiben bemutatta a „Kell egy jobb ország!” című, erőteljes üzenetet közvetítő mozgalmi dalt és k/ipet. Az ünnepi videó látványos képsorokkal kelti életre a nemzeti összetartozás érzését! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A frissített Hyundai Bayon nem kínál enyhe hibrid támogatást, mivel ugyanazt az 1,0 literes T-GDi turbós háromhengeres motort használja, mint az i20 városi autó.
Nem gyakori, hogy egy márka visszafordul és egy nem elektromosított motort választ, amikor a legtöbb gyártó az emissziócsökkentésre összpontosít. Mivel ez egy viszonylag kis motor, mindössze 99 lóerővel és négykerékhajtás nélküli opcióval, az ember úgy érzi, hogy a Bayon inkább a szuperminik vásárlóinak van szánva.
Az 1,0 literes motor enyhén tompa gázreakcióval rendelkezik, és van néhány laposabb pont a teljesítmény leadásában. Elég zajos is, és a turbó késlekedés miatt kissé unalmasnak tűnhet, hacsak nem pörgeted fel rendesen. Bár a mechanikai finomhangolás kicsit visszaesik, ha keményen pörgeted, nekünk tetszett a Hyundai Bayon mély motorhangja, és a manuális váltó is pattanós, kellemes érzést nyújt, ahogy felgyorsítasz.
Ha valami, akkor a váltó az igazi fénypont, annak ellenére, hogy könnyű, és több visszajelzést és ellenállást ad, mint az IMT manuális váltó a Kia Stonicban.
Alapvetően elegendő teljesítmény és nyomaték áll rendelkezésre városi utakhoz, valamint előzéshez az autópályán.
Leave a Comment