Hatalmasat hibázott Demcsák Zsuzsa a Farm VIP-ban!

Két nappal ezelőtt egy szívből jövő köszönetposzt jelent meg Demcsák Zsuzsa Instagramján, amelyben a Farm VIP közel 150 fős stábjának fáradhatatlan munkáját méltatta. A tévés személyiség háláját fejezte ki a háttérembereknek, majd játékra hívta követőit is: vajon szerintük kik kerülhetnek be a műsor top 3-as döntőjébe? A névsorban azonban egy csúnya elszólás volt.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Off-road, a Defender 130 gyakorlatilag ugyanúgy teljesít, mint a 110-es változat, hiszen ugyanaz a tengelytávja. Mivel a 110-es már eleve egy nagy autó volt, a 130-as hosszabb mérete nem áldozza fel az agilitást vagy a manőverezhetőséget. Szűk erdei utakon érezhetően szélesebb, de a jó láthatóság és az autó szélei könnyen érzékelhetők, így viszonylag egyszerű a méreteit belőni. A Land Rover lenyűgöző terepjáró technológiájával, mint például az alacsony tartományú váltóáttétel, a magasabb hasmagasságot biztosító légrugózás, valamint a Pirelli sáros és homokos gumik, a 130-as könnyedén megbirkózik a mély árkokkal, pocsolyákkal, meredek emelkedőkkel és lejtőkkel. Az elektronikus hajtás- és stabilitásvezérlő rendszerek, valamint a lejtmenet-asszisztens biztosítják, hogy a vezetőnek csak a kormányzással és gázpedál használatával kell foglalkoznia, miközben elkerüli, hogy elakadjon.
Az úton a 130-as légrugózása jól kezeli a nagyobb méretet és tömeget, és az autó jól viselkedik. A D300 Ingenium dízelmotor bőséges nyomatékot és finom működést biztosít, így kellemes vezetési élményt nyújt. Bár teljesen megpakolva az utasokkal valószínűleg jobban érezhető lesz az extra súly, de könnyebb terhelés mellett nem mutat számottevő kompromisszumot a 110-eshez képest sem a karosszéria-ellenőrzésben, sem a vezethetőségben.
A szuperfeltöltős V8-as változattal új dimenziót ad a Defender választékához. A Land Rover motorjai sosem voltak a középpontban, de a V8-as változat az autó erejét úgy ünnepli, hogy nem nyomja el azokat az egyéb jellemzőket, amelyek az autó esszenciáját alkotják. Az indításhoz társuló izmos, de visszafogott bariton hang tökéletesen illeszkedik a Defender sötét és erőteljes dizájnjához. A V8-as változat valószínűleg egy aspirációsabb élményt kínál, mint a hagyományos dízel munkásautó.
A szuperfeltöltős V8-as Defender meglepően gyors. Azonnali nyomatékkal rendelkezik, és a feltöltő hangja annyira izgalmas, hogy szinte elfelejted a hatalmas méretét és súlyát. Ahogy a fordulatszám nő, az motor dübörgése egyre vonzóbbá válik, és a BMW V8-as motorját egyszerűen nem lehet utolérni, ha a karakterét és hangját nézzük. Bár bizonyos esetekben túlzó és feltűnő lehet, mérsékelt sebességnél a V8-as ugyanúgy finom, mint bármelyik másik motor a választékban. Az egyetlen hátrány, hogy az üzemanyag-fogyasztás meglehetősen magas, és a V8-as átlagosan kevesebb, mint 20 mpg-t fut, ami figyelmeztet arra, hogy milyen erőre van szüksége.
A Defender 130 egy rendkívül képes terepjáró, amely megőrzi a márka híres robusztusságát, miközben nem áldozza fel az úton való kényelmet vagy teljesítményt. Eközben a szuperfeltöltős V8-as egy új szintre emeli az izgalmat, lenyűgöző teljesítményt és hangot kínálva, miközben még mindig viszonylag finom marad a mindennapi sebességeknél – bár az üzemanyag-hatékonyság mindenképpen figyelembe kell venni a potenciális vásárlók számára.
Leave a Comment