Hiába érkezik meg, NEKIK vissza KELL utalni a nyugdíjt!

Előfordulhat, hogy a kifizetett nyugdíj összege nem pontos – ez komoly gondokat okozhat. A szakértők szerint többféle helyzet is vezethet ilyen hibához.
MUTATJUK, MIRE KELL FIGYELNI MINDEN NYUGDÍJ ÉRKEZÉSEKOR!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Yaris legjobb képességei városi környezetben mutatkoznak meg igazán. Mind a 114 lóerős, mind a 128 lóerős változat élénknek érződik alacsony sebességnél, köszönhetően az elektromotor azonnali nyomatékleadásának. Ez nagy előny induláskor például a piros lámpánál, különösen a DSG-automata váltóval szerelt Skoda Fabia vagy VW Polo modellekhez képest, ahol határozott késlekedést lehet tapasztalni a gázadás és az elindulás között. A kormányzás pontos, és a Yaris könnyedén manőverezhető még a legszűkebb fordulókban is, így a parkolás szűk helyeken sem okoz gondot. A kis méretekkel párosulva ez azt eredményezi, hogy a Yaris igazán otthon érzi magát a városi közlekedésben. A fékek finoman adagolhatók, így könnyű simán megállni, és vészhelyzetben is van elegendő fékerő, ha hirtelen kell megállni például gyalogos miatt.
Az autó fürge viselkedése segít kikerülni kátyúkat és víznyelőket, és ha mégis fekvőrendőrrel találkozunk, az sem zavaró – a futómű kellemesen lágy, jól csillapítja az úthibákat.
Ha elhagyjuk a városi nyüzsgést és elindulunk kanyargós mellékutakon, gyorsan kiderül, hogy a CVT-váltó nem a legélvezetesebb megoldás sportosabb vezetéshez – erőteljes gyorsításnál ugyanis a fordulatszám felugrik, és ez zajos működést eredményez.
A kanyarkezelés viszont kellemes, és a Yaris nem dől meg túlságosan az íveken még lendületesebb tempónál sem. A rugózás kissé feszesnek tűnhet, mert az úthibákat nagyobb sebességnél érezni lehet (ellentétben például a kifinomultabb Renault Clióval), de a nagyobb útegyenetlenségeket jól kezeli, nem üt át a futómű.
Bár a Yaris alkalmas autópályás használatra is, a Renault Clio hosszabb távon kényelmesebb utazóautónak tűnik. A Yaris motorja megerőltetettnek hangzik gyorsításkor, és az utastérben túl sok az úthang – ami azért kár, mert 110 km/h körül stabilnak érződik az autó, és a futómű jól kontrollálja a karosszéria mozgását, így a haladás nem válik ringatózóvá. A 128 lóerős változat valamivel könnyebben éri el az autópályás tempót, de még így is kíséri a CVT váltóra jellemző magas fordulatszámú „hisztéria”. Legalább nem kell olyan sokáig hallgatni ezt a zajt, mivel a gyorsulás valamivel fürgébb.
„A hátsó C-oszlopok kissé vastagok, így a hátranézés kissé korlátozott, de a tolatókamera segít a parkolásban.” – Dean Gibson, vezető tesztszerkesztő, aki egy 1.5 Hybrid 116 Design Yarist tesztelt a Renault Clio E-Tech társaságában egy összehasonlító teszt során.
Leave a Comment