Hihetetlen, de kiderült, Ő Kiszel Tünde lányának vérszerinti apja!

Kiszel Tünde az utóbbi években nem igazán beszélt a sz/relmi életéről, azonban a naptárdíva egyre többet tűnik fel egy nála jóval fiatalabb férfi oldalán. A titokzatos udvarlójával jár színházba, rendezvényekre, elegáns eseményekre, de az édesanya óvatos, ha párkapcsolatról van szó, hiszen korábban már egyszer megütötte a bokáját. Tünde évekkel ezelőtt volt már házas, de a frigy zátonyra futott. Az viszont kiderült, hogy ki lánya, Donatella valódi vérszerinti apja.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda mostanában sorra dobja piacra az új modelleket. Évekig kitartott egy elöregedő modellpaletta mellett, de az elmúlt három évben bemutatta az új Jazzt, az új HR-V-t, az új Civicet, valamint két teljesen új modellt: az e:Ny1 elektromos crossovert és a Civic-emelt változatának is nevezhető ZR-V-t. És még mindig nincs vége, mert most érkezik az új Honda CR-V.
A Toyota RAV4-gyel együtt a CR-V úttörőnek számított a „soft-roader” kategóriában, amikor 1995-ben megjelent. Majdnem három évtizeddel később már a hatodik generációjánál tart.
Az európai piacra szánt CR-V-ket a második, harmadik és negyedik generáció esetében a brit Swindon városában gyártották. Most azonban a gyártás Kínába költözött, részben az akkumulátorszállítók közelsége miatt. A Honda termékbemutatóján olyan kifejezéseket használtak a családi SUV vezetési élményének leírására, mint „izgalmas” és „sportautó”. Biztosak vagyunk benne, hogy meg fog lepni a hír: a CR-V egyiket sem testesíti meg. Ehelyett viszont kellemesen hangolták a sima és észrevétlen vezetés érdekében.
Bár a váltó egy plusz fokozatot kapott, a Honda hibrid hajtáslánca már ismerős lehet, hiszen a 2,0 literes verzióját már megtapasztalhattuk a Civicben és a ZR-V-ben is. Érdekes módon a Civicben meggyőzőbbnek tűnt, mint a ZR-V-ben.
Bizonyos gázpedálállásoknál a váltó úgy szimulálja a fokozatváltásokat, mintha egy WRC autó szekvenciális váltójával lenne dolgunk. Furcsa, de még mindig jobb, mint egy üvöltő CVT.
Matt Saunders, menetpróba-szerkesztő
A jó hír az, hogy a CR-V érzésre leginkább a Civicre hasonlít. Az elektromotor végzi a legtöbb munkát, és amikor a benzinmotor bekapcsol, általában csendes marad. A teljesítményszint alacsony sebességnél jó, mivel az elektromotor nyomatékára támaszkodhat, viszont 50 mérföld/óra (kb. 80 km/h) felett már gyengécskévé válik, amikor a belső égésű motort is mozgósítani kell a gyorsításhoz.
Ha sok teljesítményt kérünk, a 2,0 literes Atkinson-motor kissé zajossá válik – és ez inkább egy érdes, szenvedő hang, mintsem sportos. Egy kis odafigyeléssel azonban általában a háttérben tartható, így az általános vezetési élmény kellemes marad.
Leave a Comment