Ideje tiszta vizet önteni a pohárba!

Nagyon hosszú de kedves várakozást követően a elindult a TV2-n a Password – A jelszó című műsor, amelyet Lékai-Kiss Ramóna vezet. Ám kínos baki miatt háborognak a nézők! Most ki volt r/szeg? – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Ignis ugyanarra a steel vázra és Heartect platformra épül, mint a hagyományos Suzuki Swift szuperminik, de az Ignis kisebb méretei rendkívüli saját tömegértéket eredményeznek, még a négykerék-meghajtású modellek esetében is, amelyek jól 1 tonna alattiak.
Ha egyszerűbb elsőkerék-meghajtású modellt választasz, akkor egy keresztben elhelyezett 1,2 literes négyhengeres benzines motort és ötsebességes manuális váltót kapsz alapfelszereltségként, de választhatsz kétpedálos CVT automata váltót is, ha azt preferálod. A felfüggesztés fix magasságú rugókkal működik, elöl MacPherson strut-okkal, hátul pedig torziós gerendával.
Az ‘Allgrip’ négykerék-meghajtású modellek hátul a torziós gerendát egy élő hátsó tengelyre cserélik, amelyhez folyamatosan, viszkózus csatlakozón keresztül jut el a hajtás, amely a hátsó kerekek felé irányítja a nyomatékot, amikor az első kerekek megcsúsznak.
A Suzuki jelentős mechanikai változtatásokat eszközölt az Ignis életciklusa közepén. Az utazás és a finomhangolás messze nem voltak erősségei, és ennek érdekében a Suzuki új szigetelő anyagokat alkalmazott, hogy csökkentse a rezgéseket és a zajt menet közben, emellett extra karosszéria megerősítéseket hozott a hátsó ajtón, a tetőn, az alvázon és a felfüggesztési rögzítéseken.
Még jelentősebb volt a frissített motor megjelenése. A Suzuki 1,2 literes négyhengeres Dualjet benzines egységének legújabb evolúciója, a ‘K12D’ 2020-ban debütált, és egy sor tervezési változáson esett át, hogy még jobb hatékonyságot érjen el. Ez továbbra is kizárólag 12 voltos hibrid támogatással érhető el, amely szintén nagyobb hajtó akkumulátort kapott 2020-ban (3Ah-ról 10Ah-ra).
Leave a Comment