Igazi sorcsapás! Gyászol a Rubint Réka!

Rubint Réka életét számtalan megrázó esemény kísérte, és több alkalommal is kénytelen volt szembenézni férje, Schobert Norbi életének törékenységével. A fitneszguru először egy szívműtét utáni komplikációt élt át, majd két stroke-on is keresztülment. Mindeközben Réka elveszítette szeretett édesapját, majd két évvel később édesanyját is, aki otthonuk garázsában lett rosszul, és a karjai között hunyt el. AZONBON ÚJABB SORSCSAPÁSRÓL SZÁMOLT BE RUBINT RÉKA!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ötödik generációs Discovery könnyebb, mint elődje, de összességében még mindig egy nagyon nagy autó – és úgy is vezethető, mint egy ilyen.
A dízelmotor jól illeszkedik a Discovery jellegéhez, a hat-hengeres mild-hybrid erőforrás erős nyomaték- és alacsony fordulatszámú tartalékai miatt könnyen gyorsul, miután elindítjuk.
A karosszéria dőlése csak a szoros kanyarokban jelentkezik. Gyorsabb kanyarokban a kezelhetősége tiszteletteljes.
Előzés sokkal könnyebb, mint elődjénél, vagy akár a korábbi motorváltozatoknál, a 0-60 mph gyorsulás 5,9 másodperc alatt történik – ez gyorsabb, mint mindkét dízelmotoros Audi Q7.
A soros hat-hengeres motor karaktere is figyelemre méltó: alapjáraton halk és kifinomult, de ha szükség van a 345 lóerőre, akkor egy húsos és gazdag hangon lök előre.
A teljesítmény leadás sima és lineáris, és olyan hatalmas nyomaték hullámok vannak, hogy egy nagy, nehéz utánfutó vontatása gyerekjáték kell hogy legyen (fékezett vontatási kapacitás akár 3500 kg is lehet).
A Discovery könnyedén beáll egy nyugodt tempóra, és az az érzésed támad, hogy ez egy nagy autó, amely a legjobban az autópályán, állandó sebességgel vezetve érzi magát. És mivel ilyen magas és széles, nem is akarod, hogy gyorsabb legyen.
Nyolcfokozatú automatikus sebességváltója simán vált, gyorsan kapcsolja a sebességeket, és ügyes és engedelmes manuális üzemmódban, amikor a csodálatosan tapintatos alumínium váltókarokkal váltasz.
Végső soron akkor a legjobb, ha nyugodtan, gyorsan halad előre.
Magas sebességnél kicsit több szélzaj volt, és az úthang is talán hangosabb volt, mivel tesztautónk nagy, 22 colos kerekekkel volt felszerelve. Összességében viszont jól izolált.
A pedálok súlya megfelelő, de a fékpedál kicsit hosszú érzésű, és városban alacsony sebességnél kicsit túlzottan erőteljes lehet.
Leave a Comment