Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Igazi sorcsapás! Gyászol a Rubint Réka!

    BY admin2025.03.25.

    Rubint Réka életét számtalan megrázó esemény kísérte, és több alkalommal is kénytelen volt szembenézni férje, Schobert Norbi életének törékenységével. A fitneszguru először egy szívműtét utáni komplikációt élt át, majd két stroke-on is keresztülment. Mindeközben Réka elveszítette szeretett édesapját, majd két évvel később édesanyját is, aki otthonuk garázsában lett rosszul, és a karjai között hunyt el. AZONBON ÚJABB SORSCSAPÁSRÓL SZÁMOLT BE RUBINT RÉKA!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az ötödik generációs Discovery könnyebb, mint elődje, de összességében még mindig egy nagyon nagy autó – és úgy is vezethető, mint egy ilyen.
    A dízelmotor jól illeszkedik a Discovery jellegéhez, a hat-hengeres mild-hybrid erőforrás erős nyomaték- és alacsony fordulatszámú tartalékai miatt könnyen gyorsul, miután elindítjuk.
    A karosszéria dőlése csak a szoros kanyarokban jelentkezik. Gyorsabb kanyarokban a kezelhetősége tiszteletteljes.
    Előzés sokkal könnyebb, mint elődjénél, vagy akár a korábbi motorváltozatoknál, a 0-60 mph gyorsulás 5,9 másodperc alatt történik – ez gyorsabb, mint mindkét dízelmotoros Audi Q7.
    A soros hat-hengeres motor karaktere is figyelemre méltó: alapjáraton halk és kifinomult, de ha szükség van a 345 lóerőre, akkor egy húsos és gazdag hangon lök előre.
    A teljesítmény leadás sima és lineáris, és olyan hatalmas nyomaték hullámok vannak, hogy egy nagy, nehéz utánfutó vontatása gyerekjáték kell hogy legyen (fékezett vontatási kapacitás akár 3500 kg is lehet).

    A Discovery könnyedén beáll egy nyugodt tempóra, és az az érzésed támad, hogy ez egy nagy autó, amely a legjobban az autópályán, állandó sebességgel vezetve érzi magát. És mivel ilyen magas és széles, nem is akarod, hogy gyorsabb legyen.
    Nyolcfokozatú automatikus sebességváltója simán vált, gyorsan kapcsolja a sebességeket, és ügyes és engedelmes manuális üzemmódban, amikor a csodálatosan tapintatos alumínium váltókarokkal váltasz.
    Végső soron akkor a legjobb, ha nyugodtan, gyorsan halad előre.
    Magas sebességnél kicsit több szélzaj volt, és az úthang is talán hangosabb volt, mivel tesztautónk nagy, 22 colos kerekekkel volt felszerelve. Összességében viszont jól izolált.
    A pedálok súlya megfelelő, de a fékpedál kicsit hosszú érzésű, és városban alacsony sebességnél kicsit túlzottan erőteljes lehet.

    Previous Post

    Erzsébet hídnál nagy a tömeg!

    Next Post

    Itt érdemes Tojást venni! 40 FT alatt árulják!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Így változik a nyugdíjak kiszámítása 2025-ben!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum