Így korlátozzák a temetkezést

Május elsejétől kezdődően új szabályozás lép életbe a Tiszán, amely a ha/vak vízbe szórására vonatkozik. A Közép-Tiszavidéki Vízügyi Igazgatóság figyelmeztetése szerint több hónapon keresztül érvényben lesz, és a vízbe szórás engedélyezése jelentősen szűkül az érintett területeken. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A francia gyártó az utóbbi években lényegében változatlanul hagyta népszerű és kategóriateremtő Espace MPV-t, így ez az új verzió is szinte változatlan az előző modellekhez képest.
A változások között szerepelnek kisebb külső stílusbeli módosítások, az EU előírásoknak megfelelő LED nappali fények, valamint egy módosított 2,0 literes dCi motor, amely most már 148 lóerős és 173 lóerős változatokban is elérhető, mindkét verzió jobb üzemanyag-fogyasztást és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást kínál: a 148 lóerős manuális változat 170 g/km szén-dioxid-kibocsátással és 43,5 mpg kombinált fogyasztással rendelkezik, míg a 173 lóerős, hatfokozatú automata váltós tesztelt változat 189 g/km és 39,2 mpg értékekkel bír.
Szélesebb értelemben véve, a változás minimális. Minden, ami eddig a Grand Espace sikerét biztosította, változatlanul megmaradt, így kényelmes vezetői pozíciót, világos, tágas utasteret és öt hátsó utas számára is helyet biztosító üléseket kínál, melyek külön-külön mozgathatók, dönthetők és hajtogathatók, és teljesen eltávolíthatók a további csomagtér és rakodóhely biztosítására.
A gyerekeknek bőven elég kényelmes helyet biztosít a hátsó üléssor, de vegyük figyelembe, hogy a viszonylag magas padló miatt a felnőtt utasok, még a középső sorban is, nem biztos, hogy annyira kényelmesen elférnek.
Az Espace különlegessége az innovatívan tervezett minimalista műszerfal, a kényelmes, lusta rugózás és a különlegesen kellemes belső légkör, amelyek kiemelik az autót. A kabinban csak néhány tompa ütközési hang hallatszik, míg az úthibák zaját minimálisra csökkentették, kivéve a legkeményebb felületeken.
A dCi motor is kifinomult; bár hallhatóan durva hangja van, nem tolakodó, és a 173 lóerős változattal bőven elég erőt ad ahhoz, hogy elmozdítsa az autó jelentős tömegét. Az üzemanyag-fogyasztás azonban nem túl jó, és az hivatalos számadatok ellenére nehezen tudtuk elérni a 30 mpg átlagot.
Ha legalább egy kis vezetési élvezetet keresel egy MPV-ben, akkor az S-Max ott teljesít jobban, ahol az Espace nem. De ha olyan emberszállítóra vágysz, amely inkább nyugodt, királyi magasságú, akkor a Grand Espace továbbra is kiváló választás.
Leave a Comment