Így menthető meg a leander, ha fagykár érte

A leanderek érzékenyebb fajtái nem bírják jól a hideget. Amikor a hőmérséklet mínusz 5 fok alá esik, a növény fagykárosodást szenvedhet. Hasonló problémák léphetnek fel, ha a teleltetett helyiség, például egy garázs vagy pince, nem megfelelően fűtött. Ekkor a leander levelei barnulni kezdhetnek, és elhullhatnak.
EZT KELL TENNI HA MEGTÖRTÉNT A BAJ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mivel nem volt előre meghatározott modell, amire építhetett volna, a Renault bátran alakította ki a Koleos külső dizájnját.
A Talisman (a cég ismeretlen, de igazán jól kinéző szedánja) hatása eléggé nyilvánvaló, ahogy az is, hogy ugyanazt a jól megmunkált dizájn nyelvet alkalmazták, amely a jelenlegi Mégane és Renault Scenic modellekhez vezetett.
Én személy szerint szeretem a jó fogantyúkat. Azonban a Koleos-ban való hangsúlyos jelenlétük inkább ellentétben áll a kabin más részeinek hagyományos autós hangulatával. Nic Cackett Útmutató tesztelő

A fényes elemek szelektív használata – például a krómcsík, amely az első sárvédőn végigfut – némileg feltűnő jelzés a prémium piac vásárlóinak, bár a Koleos igazi figyelemfelkeltője talán inkább a fizikai mérete.
A 4672 mm-es hosszúságával a modell jelentősen hosszabb, mint az átlagos modern, tömegmárkás SUV-k, és meglepetésként érhet, hogy a belső tér mindössze öt ülést kínál, nem pedig hármat.
Biztosan a moduláris platformot úgy tervezték, hogy az alvázba beépített ugró üléseket támogassa. Végül is ez az a CMF-C/D architektúra, amely az alapja a Nissan X-Trail-nek (és az Espace-nak, valamint a Renault Scenic-nek is).
Itt rejlik a Renault személyszállító problémája: már forgalmaz egy bevált hétüléses modellt az Egyesült Királyságban, és a Renault valószínűleg nem szeretné elvenni az eladásokat a Grand Scenic-től.
Ezért a Koleos inkább egy nagy autó, mintsem egy tágas munkás, az üzleti szedánok kívánatos formájában.

Leave a Comment