Így változnak a nyugdíjak ősztől idehaza!

Az év eleji adatok alapján már világosan látszik, hogy az infláció ismét jelen van Magyarországon. A januári és februári statisztikák szerint az éves áremelkedés mértéke 5,5%-ról 5,6%-ra nőtt. MUTATJUK MINDEZ HOGY HAT A NYUGDÍJRA!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legújabb C4 Picasso tehát a riválisok, mint a Ford C-Max és a Renault Scenic ellen harcol. Az első fegyvere a dizájn, amely egyedivé teszi a modellt a versenytársak között. Az LED-es orr egy igazi látványosság, amely technikai és – merjük állítani – kissé németes grimaszt kölcsönöz a Citroën arcának.
Ez egy jó megjelenés, amely a profilnál is folytatódik, amit egy csipetnyi színes alumínium műanyag övez a mellékablakok körül, és mélyen kontúrozott karosszéria oldalakkal egészítenek ki.
A belső tér bőven elegendő helyet biztosít ahhoz, hogy konkurenciát jelentsem, különösen a csomagtér volumenét tekintve, még akkor is, ha az hátsó ülések a helyükön vannak. Ez egy ötszemélyes autó, azonban azok, akik további két ülést keresnek, választhatják a Citroën C4 Grand Picasso-t, amely három hátsó üléseket kínál, amelyek egyedileg csúsztathatók és dönthetők.
Ha a hátsó ülések laposan behajthatók, akkor hatalmas, 640 literes csomagtér áll rendelkezésre. Az első utasülés is letekerhető, így akár 2,5 méteres hosszú tárgyakat is szállíthatunk. Bár az autó belső terében okos tárolóhelyek találhatók, például a hátsó padló alatt, a Picasso nem hoz jelentős újítást a közepes méretű MPV-k dizájnjában.
Mindazonáltal egy teljesen új járműről van szó, amely a PSA EMP2 platformjára épül. Ez a platform, akárcsak a versenytársak hasonló megoldásai, lehetővé teszi a Citroën számára, hogy költséghatékonyan fejlesszen különböző tengelytávú platformokat a jövőbeli modellekhez. Az új autó emellett 140 kg-mal könnyebb, mint a váltótársa.
Leave a Comment