Ildikó KITÁLALT! NEM SEMMI, AMIT ELMONDOTT!

Agyvérzéses beteg kézzel 5 óra múlva kapott infúziót, amit ülve egy széken kellett megvárnia, hogy lefolyjon. Kiszáradásos 102 éves nénike 6. órája várt a folyosón családja körében egy hordágyon, hogy megkapja a hőn áhított infúziót. – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Aston Martin 770 Ultimate más, olyan finoman, de mégis jelentősen, hogy szinte csodálatosnak tűnik.
Tisztán vág bele ezekbe a nehéz kanyarokba, majd szinte azonnal leülepszik, és a kijáraton a módosított futómű lényegében kisimítja az utat, arra ösztönözve, hogy igazán mohó legyél a gázpedállal. És mindezt úgy végzi el, hogy általánosságban sokkal könnyedébben és finomabban vezethető, mint a sima verzió, bárhol is járj.
A futómű mellett a Aston Martin 770 Ultimate fokozott merevsége leginkább a kanyarba való bemenetelekor figyelhető meg. A sima DBS-nél van egy enyhe válaszreakció, amikor irányítod a kormányt, majd egy kis késlekedés után az orr kezd el elfordulni.
Ez csupán egy apró habozás, de ott van – és itt nincs. Ami segített ebben, az az, hogy az Aston eltávolított egy gumifutómű-csapágyat a kormányoszlopból. Mégis, paradox módon, a kormányzás érzése és pontossága javult. Ugyanakkor úgy tűnik, hogy a DBS esetenkénti hajlama is megszűnt, hogy az úthibák felfelé szivárogjanak a kormányrúdra.
Simon Newton, az Aston járműmérnöki vezetője szerint ez inkább a módosított felfüggesztésnek köszönhető, de bármi is legyen az oka, mindez hozzájárul a 770 Ultimate tapinthatóan figyelmes, ugyanakkor sima és következetes viselkedéséhez.
A dolog akkor válik igazán okossá – és amikor az Aston valódi tudatosságot mutatott –, hogy ez a fokozott irányítás és hajlékonyság a futóműben hogyan van összhangban a motor elképesztő teljesítményével.
Leave a Comment