Ilyen ideges még soha nem volt Magyar Péter! EZT ÍRTA KI!

Asztalt borított Magyar Péter fia súlyos sérülése miatt! Ilyen ideges talán még soha nem volt!
EZT ÍRTA KI KÖZÖSSÉGI OLDALÁRA: Eddig a gyerekeimet úgy-ahogy békén hagyták. De Orbánék mostanra akkora pánikban vannak, hogy már semmi és senki sem szent. Most épp a 13 éves fiam sportsérülését akarják felhasználni. Azt okádják húsvét után magukból, hogy miközben én Hollókőn locsolkodtam, nem törődtem a Hollandiában balesetet szenvedett gyerekemmel.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Qashqai motorkínálata egy 1,2 literes benzinessel indult, majd következett egy 1,5 literes dízel, valamint a csúcsot jelentő 1,6 literes benzines és dízel változat.
Elsőre furcsának tűnhet egy ilyen méretű crossoverbe mindössze 1,2 literes benzinmotort tenni, de a turbófeltöltés és a modern motortechnika lehetővé teszi, hogy ezek a kompakt motorok is meglepően erős és megbízható teljesítményt nyújtsanak.
Ez a 113 lóerős, 1,2 literes turbós benzinmotor több nyomatékot kínált, mint a korábbi 1,6 literes szívómotor, és ugyan nem volt gyors (a 0–100 km/h 11,3 másodpercet igényelt), de simán és könnyedén gyorsult állóhelyzetből.
Autópályán mutatta meg igazi erejét: csendes működés mellett a 190 Nm-es csúcsnyomaték lehetővé tette a könnyed előzéseket anélkül, hogy sokat kellett volna visszagangolni.
A sokak által választott 1,5 literes dízelmotor finoman dolgozott, és feltűnően csendes volt.
Zajszintmérőnk szerint mindössze 62 dB volt az utastér zajszintje 80 km/h-nál – ez akkoriban még a prémium kategóriás autók, például a Mercedes-Benz S-osztály vagy BMW X5 szintjén mozgott.
Nem csak a motor volt jól szigetelve: a szél- és gördülési zaj is alacsony szinten maradt a Qashqaiban.
A 1,6 literes turbós benzinmotor (160 LE, 240 Nm) dinamikusabb karakterű volt, és 0–100 km/h-ra 8,9 másodperc alatt gyorsult, a végsebesség pedig 200 km/h körül alakult. A gázreakció alacsony fordulaton kissé lustának tűnhetett, de 1750 rpm körül már határozottan húzott.
A felső fordulatszám-tartományban sem fogyott el a szufla, a motor sosem vált kellemetlenül hangossá vagy durvává, és bőven volt benne erő autópályás előzésekhez is.
A 1,6-os dízelmotor hasonló élményt nyújtott, masszív nyomaték és remek zajszigetelés jellemezte.
A váltás is élvezetes volt, hála a jó helyre tett váltókarnak, amely határozott, precíz mozgású volt.
A CVT váltó sem hozta a szokásos „gumiszalag” érzést, főként a dízelmotor 320 Nm-es nyomatékának köszönhetően. Az elindulás finom, szinte olyan, mint egy hagyományos automata esetében.
A fékrendszer teljesítménye is kiváló volt, szárazon és nedvesen egyaránt.
Röviden: ha volt olyan mindennapi elvárás, amit a második generációs Qashqai nem tudott kielégíteni, mi nem találtuk meg.
Leave a Comment