Itt a 32 Ezres támogatás a nyugdíj mellé HAVONTA!

Sokan nem tudják, hogy még nyugdíjas korukban is jogosultak lehetnek bizonyos állami támogatásokra, különösen akkor, ha egészségi állapotuk tartósan megromlik. Például, ha valaki mozgásszervi megbetegedéssel él, akkor nyugdíj mellett is jogosult lehet a támogatásra, röviden FOT-ra.
MUTATJUK KIK IGÉNYELHETIK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo csatlakozott azon gyártók sorához, amelyek a nagy teljesítményű benzinmotorokat kisebb, de hasonló teljesítményű és jobb üzemanyag-hatékonyságú motorokra cserélik a V70-es modellel. Az alap benzines T4-es motor (amely nem azonos Volvo korábbi 1.6-os benzinmotorjával) a Ford Ecoboost egységének átdolgozott, 178 lóerős változata.
Ez a motor simán és könnyedén pörög, jól reagál még nagyobb sebességeknél is, és ami a legfontosabb, nagyon finoman működik, amikor a hasznos széles teljesítménytartományban használjuk. A hatfokozatú manuális váltó is kielégítően pontosan működik, és rendkívül jól passzol ehhez a T4-es motorhoz.
**A V70 nem rendelkezik a Ford S-Max finomságával, amely lényegében ugyanazt a vázat használja**
*Richard Bremner, Senior contributing editor*
A dízelmotorok terén a kínálat egy 1.6 literes négyhengeressel kezdődik, amelyet sok Peugeot, Ford és Mini is használ. Sokan gúnyolódtak azon, hogy egy szerény 1.6 literes turbódízel fogja mozgatni ezt az autót, amely Volvo eco-special DRIVe jelöléssel rendelkezik.
Ahogy várható volt, ez nem egy gyors autó, és még csak nem is lendületes, de nem érezzük lassúnak. Ha telepakolod a kocsit egy nyaralásra, valószínűleg meg kell dolgoznod érte, de nem többet, mint egy évtizeddel ezelőtti átlagos benzines kombi esetében.
A többi benzinmotor között szerepel egy 240 lóerős, 2.0 literes négyhengeres a T5-höz, és egy erőteljes, 300 lóerős, hathengeres motor a csúcs T6 modellhez. A dízelmotorok között pedig található egy 161 lóerős, 2.0 literes öthengeres a D3-as modellhez, valamint egy 2.4 literes, 212 lóerős öthengeres a D5-ös modellhez.
A legérdekesebb itt a nagy D5-ös motor. 60 mph-ra (96 km/h) 8.9 másodperc alatt gyorsul, és a 30 mph-ról (48 km/h) 50 mph-ra (80 km/h) történő gyorsulás 5.6 másodperc alatt már egy szilárd eredmény. Üresen az autó meglepően dinamikusnak érzi magát, pedig elég nagy.
De azt is észre fogjuk venni, hogy egyértelműen olajégető hangja van. A morgás, zörgés és búgás talán tompítva van, de ott vannak, így ez a motor messze van egy BMW dízel finomságától.
A D3-as modell mindenképpen érdemes a figyelembe venni, ha a D5 extra teljesítménye nem szükséges. Ez a motor simán és erőteljesen működik, még alacsony fordulaton is, miközben az öthengeres felépítés egy jellegzetes hangot ad neki. A kuplung és a váltó ideális súlyozása egy rendkívül kellemes mechanikai csomagot alkot.
Leave a Comment